سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیگز حاضر به خواندن سرود ملی انگلیس نشد

رایان گیگز کاپیتان تیم ملی ولز که در قالب تیم بریتانیا در مسابقات المپیک شرکت کرده، حاضر به خواندن سرود ملی انگلستان نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: رایان گیگز بازیکن ولزی منچستر اعتقاد دارد پس از کمک کشورهای ولز، اسکاتلند برای ساختن یک المپیک تاریخی، این موضوع که ورزشکاران ولزی بریتانیا سرود ملی انگلیس را بخوانند یا نه، تفاوت چندانی ندارد.
پیروزی 3بر 1 بریتانیا مقابل امارات متحده عربی اولین برد بریتانیا در المپیک 2012 به حساب می آمد و رایان گیگز نیز با گل نیمه اول خود پیرترین گلزن تاریخ 88 ساله مسابقات شد.
گیگزف بلیمی و جوآلن بازیکنان ولزی تیم بریتانیا پس از آن درتساوی یک بر یک مقابل سنگال باخود داری از خواندن سرود ملی انگلیس و سکوت خود جنجالی را در میان رسانه های انگلیس به وجود آوردند.
گیگز دراین مورد می گوید: این یک موضوع شخصی است. سرود بریتانیا برای ولزی ها، انگلیسی ها و اسکاتلندی هاغ یکسان است. این برای ما موضوع مهمی محسوب نمی شود هرچند برای برخی مردم اهمیت دارد اما به هر حال زمانی که بازی شروع می شود. همه ما در یک مسیر و برای یک چیز تلاش می کنیم.
آخرین بازی بریتانیا در مرحله مقدماتی مقابل اروگوئه و در استادیوم کاردیف میلنیوم انجام می شود و کاپیتان ولزی ها امیدوار است هواداران واکنش بدی نسبت به بازیکنان ولزی نشان ندهند. /آق
برچسب ها: گیگز ، ولز ، اسکاتلند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.