سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي دعوت از اعضاي حزب منحله مشاركت؛

هيأت نظارت بر تشکل‌هاي دانشگاه تهران پاسخ دهد

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران با چه مجوزي اقدام به برگزاري مراسم افطار با حضور اعضاي حزبي کرده که فعاليت آن از سوي كميسيون ماده 10 احزاب وزارت كشور غيرقانوني اعلام شده و بر چه اساسي هيأت نظارت بر تشکل‌هاي دانشگاه تهران مجوز برگزاري چنين مراسمي را صادر كرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران يكشنبه شب اقدام به برگزاری مراسم افطار با حضور برخي از اعضای حزب منحله مشارکت کرده است.

در اين مراسم که در باشگاه دانشگاه تهران واقع در پردیس مرکزی برگزار شد، جمعي از اعضای حزب منحله مشارکت، طيف غيرقانوني علامه دفتر تحکیم و برخی زندانیان فتنه که به مرخصی آمده‌اند، حضور داشتند.


بر اساس قوانين داخلي تشكل‌هاي دانشجويي، صدور مجوز براي برگزاري مراسم از سوي تشكل‌ها بر عهد "هيات نظارت بر تشكل‌هاي دانشگاه" است؛ حال سوال اينجاست که انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران با چه مجوزي اقدام به برگزاري مراسم افطار با حزبي کرده که فعاليت آن از سوي كميسيون ماده 10 احزاب وزارت كشور غيرقانوني اعلام شده است چرا هيأت نظارت بر تشکل‌هاي دانشگاه تهران مجوز برگزاري چنين مراسمي را صادر كرده است.

براي پيگيري اين مسئله، تماس‌هاي مكرري با دبير هيات نظارت بر تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه تهران داشيم كه متاسفانه تا اين لحظه پاسخي از وي دريافت نكرديم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، تهران ، حزب ، مشارکت ، افطار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.