سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

با راه اندازی کنسانتره مس در اهر زمینه اشتغال برای 500 نفر فراهم می شود

فرماندار اهر از ساخت مجتمع تولید کنسانتره مس در این شهرستان خبر داد و افزود: با راه اندازی این طرح بزرگ صنعتی زمینه برای اشتغال بیش از 500 نفر دراین مجتمع فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، رضا صدیقی امروزدر جلسه بررسی مشکلات سرمایه گذاران این طرح را یکی از طرح های مهم و اشتغالزای شهرستان اهر اعلام کرد و افزود: در راستای اولین همایش سرمایه گذاری شهرستان تفاهم نامه راه اندازی کارخانه کنسانتره با بخش خصوصی امضاء شده و با مساعدت ویژه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و اداره کل منابع طبیعی استان زمین مناسب به مساحت 200 هکتار در اختیار این سرمایه گذار قرار گرفته و بزودی عملیات اجرایی این پروژه مهم صنعتی در بخش مرکزی اهر در روستای انجرد آغاز می شود.

فرماندار اهر در ادامه با اشاره به وجود جنگلهای بکر طبیعی در شهرستان اهر سرمایه گذاری مناسب در آنها را ضروری برشمرد و اختصاص اعتبارات لازم و کافی دراین زمینه را برای رونق منطقه بسیار مهم عنوان کرد.

رضا صدیقی افزود: شهرستان اهر با دارا بودن جنگلهای طبیعی فندقلو، تنباکولو حفاظت از این منابع طبیعی و ملی خدادادی را نیازمند وجود تجهیزات، امکانات و نیروهای انسانی برشمرد و به کمبود نیروی انسانی و فقدان امکانات مناسب و اعتبارات لازم را یکی از موانع پیش روی توسعه منطقه در این حوزه برشمرد و خواستار همراهی و همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان آبخیزداری و منابع طبیعی دراین زمینه شد.

وی، ایجاد دکل های ماهواره ای در مناطق مختلف جنگلی شهرستان در جهت صیانت از جنگلها ضروری برشمرد و بر اهتمام جدی اداره کل منابع طبیعی دراین زمینه تأکید کرد.

فرماندار اهر همچنین بااشاره به اینکه متأسفانه به علت برخی کم توجهی ها در گذشته مناطق مختلف شهرستان در معرض سیلاب و حوادث غیر مترقبه قرار دارند خواستار ارائه ساز و کارهای لازم و عملیات آبخیزداری در حوضه آبریز اهر شد./س

برچسب ها: راه اندازی ، کنسانتره ، مس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.