سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات ميت رامني بي اساس است

پال چارلز، کارشناس سياسي آمريکا طي مقاله اي خاطرنشان کرد سخنان ميت رامني که به خارج از آمريکا سفر کرده، بي اساس بوده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه بي بي سي ؛ اين تحليلگر سياسي و اقتصادي در مورد سفر ميت رامني، نامزد رياست جمهوري آمريکا به اسرائيل و اظهارات وي اظهار داشت : رامني که سفر به کشورهاي مختلف جهان را آغاز کرده طي سفرش به انگليس اظهارات بي اساسي را مطرح کرد که باعث ناراحتي برخي از شخصيت ها در انگليس شد.

چارلز همچنين در خصوص اظهارات رامني عليه ايران در سرزمين هاي اشغالي گفت، اختلافات فراواني ميان آنچه رامني درباره ايران علناً مي گويد و آنچه دستياران ارشد او مي گويند وجود دارد.

 رامني خودش نمي خواهد اظهارات بسيار تند عليه ايران کند زيرا بيم آن دارد که مردم آمريکا او را جنگ طلب تصور کرده و از رأي دادن به او ابا کنند.

از سوي ديگر وي براي خشنود کردن مقامات اسرائيلي به دستياران و مشاوران ارشد خود گفته، به طور کاملاً واضح و صريح از حمله رژيم صهيونيستي به ايران اعلام حمايت کنند.

در عين حال رامني مي خواهد چهره اي آرام تر و سازش پذيرتر از خود نشان دهد و لذا اينگونه اظهارات تند را به مشاورانش محول کرده است.

برچسب ها: رامنی ، صهیونیستی ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.