سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرخ گوشت صنعتی باز هم حادثه ساز شد

انگشتان دست پسر جوانی در میان چرخ گوشت صنعتی گیر کرد و دچار آسیب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، وقوع این حادثه ساعت16:40 دقیقه روز گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد که گروه امداد و نجات 13 بلافاصله روانه بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) واقع در منطقه یوسف آباد شد.
اکبر اکبری افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: نجاتگران آتش نشانی با حضور در بخش اورژانس بیمارستان تحت نظارت پزشکان متخصص، طی عملیاتی حساس و طاقت فرسا که حدود 4 ساعت بطول انجامید، دست این پسر جوان را از میان چرخ دنده های چرخ گوشت آزاد کرده و وی را برای مداوا تحویل عوامل پزشکی بیمارستان دادند.
اکبری در مورد چگونگی بروز حادثه تصریح کرد: این پسر جوان در محل کار خود و داخل آشپزخانه مرکزی در حالیکه دو شاخه برق این چرخ گوشت هم چنان متصل به پریز برق بود مشغول تمیز کردن آن شد که ناگهان این وسیله بکار افتاد و دست راست او را به داخل این چرخ گوشت بزرگ کشید.
ناصر سلیمی فرمانده گروه نجاتگران آتش نشانی نیز در مورد خطرات این گونه حوادث اظهار داشت: حوادث چرخ گوشت های صنعتی همواره دلخراش است و اغلب منجر به قطع کامل انگشتان و حتی تا مچ دست افراد می شود ولی این بار این حادثه خوشبختانه با کمترین آسیب دیدگی همراه بود.
سلیمی ضمن هشدار به شهروندان به ویژه کارگران در هنگام استفاده از چرخ گوشت های صنعتی و رعایت موازین ایمنی، از کاربران این چرخ گوشت ها خواست که حتما از چرخ گوشت های صنعتی استاندارد استفاده کنند تا خدای نکرده این نوع حوادث دلخراش تکرار نشود./ف
برچسب ها: چرخ گوشت ، حادثه ، دست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.