سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الشرق گزارش داد:

اوباما و رقيبش بر سر عروس رقابت مي کنند!

روزنامه قطري نوشت چرا عرب ها برخلاف لابي صهيونيستي به رغم داشتن پول و ثروت فراوان نمي توانند توجه نامزدهاي رياست جمهوري آمريکا را به خود جلب کنند؟

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه الشرق چاپ قطر در پايگاه اينترنتي خود در مقاله اي با عنوان "اوباما و رقيبش بر سر عروس رقابت مي کنند" به قلم فواز العجمي نوشت: ما گفتيم و بسياري هاي ديگر نيز گفته اند که دولت آمريکا چه جمهوري خواه و چه دموکرات همه به يک نسبت مادر، پدر، برادر، خواهر، دايي و عموي رژيم صهيونيستي هستند. امروز اين را نيز اضافه مي کنيم و مي گوييم اين رژيم به مثابه يک عروس است که براي به دست آوردن محبت و رضايتش رقابت وجود دارد.  باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا وارد رقابت با ميت رامني شد که نامزد جمهوري خواه رقيب وي در انتخابات رياست جمهوري است.

رقابت برسر يک عروس يا به خاطر زيبايي، يا اصل و نسب يا ثروت او صورت مي گيرد در حالي که رژيم صهيونيستي هيچ زيبايي ندارد و اصل و نسب آن نيز کاملا با گزينه هاي مورد نظر دولت آمريکا فاصله دارد و اين بدان معني است که رقابت برسر پول و ثروت اين رژيم است که بر موسسات و شرکت هاي آمريکايي سلطه دارد و اين موسسات نيز به نوبه خود در نتايج انتخابات رياست جمهوري نقش اساسي دارند از اين رو شاهد رقابت مداوم براي کسب حمايت لابي صهيونيستي هستيم. با توجه به آن که اوباما و رامني چند ماه ديگر براي کسب کرسي رياست جمهوري رقابت خواهند کرد روز دوشنبه شاهد آن بوديم که اين دو براي کسب حمايت اين لابي صهيونيستي با هم رقابت کردند. اوباما در حالي در دفتر بيضوي خود در کاخ سفيد در ميان حلقه نمايندگان اين لابي طرفدار صهيونيست ها(آيپک) و نمايندگان آمريکايي، قانوني را امضاء کرد که همکاري با اسرائيل را در زمينه مسائل امنيتي و دفاعي  تقويت مي کند، بر حمايت ثابت واشنگتن از اين دشمن صهيونيستي تاکيد کرد.

اوباما در اين مراسم گفت اين قانون که براي اسرائيل به طور ويژه فرصت دريافت سلاح و مهمات بيشتر از آمريکا را فراهم مي آورد نشان دهنده پايبندي ثابت ما به حفظ امنيت اسرائيل است. وي همچنين از کمک فوق العاده آمريکا به سامانه موشکي اسرائيل موسوم به گنبد آهنين به ميزان 70 ميليون دلار نيز که لئون پانتا در ماه مه گذشته آن را اعلام کرده بود استقبال کرد.

پيش از اين آمريکا کمکي معادل 205 ميليون دلار به استقرار سامانه گنبد آهنين کرده بود تا موشک هاي مقاومت را رديابي و از رسيدن آنها به اسرائيل جلوگيري کند.

اوباما پس از امضاي اين قانون همچنين گفت: اميدوارم با امضاي اين قانون همه، به ميزان تعهد و پايبندي همه ما آمريکاييان، اعم از جمهوري خواه و دموکرات، درقبال دوستانمان و اطمينان از در امان بودن آنها پي ببرند!!

اين قانون در شرايطي امضاء شد که ميت رامني در آستانه ورود به فلسطين اشغالي بود و اين نشان دهنده ميزان رقابت دو نامزد دموکرات و جمهوري خواه براي جلب اعتماد و علاقه اين عروس صهيونيست است.

اکنون مي پرسيم عربها در کجاي اين رقابت قرار دارند البته منظور من "عروس صهيونيست" نيست زيرا عربها از اقيانوس اطلس تا خليج فارس آن را زشت ترين، پست ترين و حقيرترين موجودي مي دانند که همه چهره اش خون آلود، دستانش آلوده به جرم و جنايت و بويش ناخوشايند است اين رژيم در عين حال دزد سرزمين هاي اسلامي و تحت تعقيب دادگاه عدالت است و عربها نيازي به پول آغشته به خود آن ندارند و از اصل و نسب آن نيز بي نيازند زيرا اين موجود مانند طفل سرراهي است. اين عروس بي ارزش مبارک اوباما و رقيبش رامني باد!

ولي سئوال مهمي که خودنمايي مي کند آن است که چرا دولتهاي آمريکا دنبال به دست آوردن دل عروس هاي عرب(کشورهاي عربي) نيستند در حالي که اين عروس ها، زيبايي، پول و اصل و نسب دارند به رغم آن که اين عروس عربي جز به قرار گرفتن در کنار عربها و مسلمانان رضا نمي دهد اما اين مانع از آن نيست که آمريکا تلاش لازم را در اين زمينه به خرج دهد. با آن که دولتهاي آمريکا دنبال پول و تاثير آن بر فرايند انتخابات هستند چرا تلاش نمي کنند اعتماد و محبت اين عروس ها را به دست بياورند که پول هاي زيادي دارند و ميلياردها دلار از پول خود را در آمريکا سرمايه گذاري کرده اند و چرا اين پول هاي کشورهاي عربي در جهت تحت فشار قراردادن دولت هاي آمريکا به کار نمي افتد؟!!!
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.