سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبيل/

افسران جنگ نرم تربیت معرفتی می‌یابند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اردبیل گفت: دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم با حضور در طرح ضیافت اندیشه تربیت معرفتی و تعمیق دینی می‌یابند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام احمد واحدی‌زاده صبح امروز در نشست ضیافت اندیشه دانشجویان خواهر دانشگاه های اردبیل اظهار داشت:‌ طرح ضیافت اندیشه که به مدت 16 روز و تا 22 مرداد در دانشگاه‌های استان اردبیل برگزار می‌شود با هدف تقویت بصیرت و آشنایی دانشجویان و سازندگان کشور در آینده با مبانی اسلامی و انقلابی انجام می‌شود تا در یک فضای تلفیقی قرآنی، اخلاقی، معرفتی و سیاسی دانشجویان بتوانند با موضوعات و مسایل روز آشنا شوند.

وی دور هم نشستن‌های صمیمی و سنتی را در قالب پاتوق‌های فرهنگی و سیاسی بسیار مفید و موثر در آگاهی‌بخشی به نسل جوان توصیف کرد و گفت: در کنار این سیاست‌گذاری‌ها دانشجویان با حضور در طرح ضیافت اندیشه چهار واحد درس گروه معارف را پاس کرده و با حال و هوای معنوی رمضان و یادگیری قرآن و نهج‌البلاغه همسو و هم هدف می‌شوند.

این مسئول دعوت از اساتید مجرب قم با هدف آموزش مسایل مذهبی، سیاسی مباحث قرآن و نهج‌البلاغه و دیگر آموزه‌های دینی را بسیار مثبت و سازنده توصیف کرد و ابراز داشت: به جرات می‌توان گفت ضیافت اندیشه دوره بارور کردن اندیشه‌ها و باورهای اسلامی است.

واحدی‌زاده به استقبال خوب دانشجویان دختر از این طرح اشاره کرد و افزود: سه برابر ظرفیت سال گذشته و بیش از یک هزار و 770 خواهر در این برنامه مشارکت کرده و در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در حال گذراندن طرح ضیافت اندیشه هستند.

این مسئول بیان داشت: در کنار دانشجویان، اساتید نیز حضور آگاهانه در این طرح داشته و سعی دارند علاوه بر بعد دینی و قرآنی و همچنین اخلاقی، دانشجویان را با تاریخ اسلام و انقلاب آشنا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اردبیل حضور دانشجویان را در کلاس تفسیر قرآن سودمند و الزامی دانست و افزود: دانشجویان در کنار کلاس تفسیر قرآن با مبانی مهدویت و رفع شبهات دینی و اعتقادی آشنا شده و با سئوال و پرسش از اساتید مجرب قم سعی می‌کنند یافته‌‌های خود را افزون کنند.

 واحدی‌زاده اظهار داشت: در حوزه بانوان در کنار پرداختن موضوع مهدویت و پخش و نقد فیلم در این حوزه مباحثی همچون آزادی زنان، حقوق آنها و موضوع فمینیسم مطرح می‌شود و دانشجویان به صورت چهره به چهره و با همراهی اساتید خود در این زمینه به مباحثه می‌پردازند./ج1

برچسب ها: اردبیل ، افسر ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.