سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکزی/

اعزام پنج نفر از ورزشکاران استان مرکزی به مسابقات پارالمپیک لندن

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی از اعزام پنج نفر از ورزشکاران این استان به مسابقات پارالمپیک لندن خبر داد.

  

نصیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراك گفت : کاروان ورزش جانبازان و معلولان استان دوم شهریور ماه به منظور شرکت در مسابقات پارالمپیک راهی لندن می‌شود که استان مرکزی در این کاروان پنج نماینده دارد.

وی افزود : استان مرکزی در رشته فوتبال 7 نفره سه بازیکن به اسامی فرزاد مهری، هاشم رستگاری و بهمن انصاری، در رشته والیبال نشسته یک بازیکن به نام عیسی زیراهی و در رشته فوتبال پنج نفره یک مربی به نام جواد فلفلی را راهی لندن می‌کند.

وی در ادامه از اعزام تیم بسکتبال با ویلچر استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: تیم بسکتبال با ویلچر 15 شهریور ماه در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند.تیم والیبال نشسته استان نیز امسال در مسابقات لیگ شرکت خواهد کرد.

نصیری از ساماندهی یک هزار و 400 ورزشکار در هیئت جانبازان و معلولان استان خبر داد و گفت : خوشبختانه ورزشکاران جانباز و معلول استان در سال‌های اخیر با موفقیت در مسابقات داخلی و خارجی افتخارات بزرگی را برای ورزش استان به ارمغان آورده‌اند./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.