سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

تکمیل زیرساخت‌های صنعتی مازندران 1200 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: برای تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.



به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد بیان داشت: استان مازندران دارای 38 شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت یک‌هزار و 800 هکتار است که این گستردگی تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در ارائه خدمات لازم به سرمایه‌گذاران مؤثر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در سال گذشته خدمات مناسبی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی صورت گرفته ولی تا رسیدن به حد مطلوب فاصله دارد و از آنجایی‌ که ارائه خدمات زیرساختی همچون آب، برق، گاز، مخابرات، راه دسترسی، زیرسازی و آسفالت و تصفیه‌خانه برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی ضروری است بنابراین برای تأمین این خدمات باید هزینه‌های سنگینی صرف شود.

وفایی‌نژاد ادامه داد: برای ارائه خدمات عمومی و ایده‌آل کردن زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیاز به مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار است.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی استان تعداد 10 تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران احداث شد که برای راه‌اندازی این تصفیه‌خانه‌ها مبلغ 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی زمینه استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی را فراهم می‌کند تا این گونه واحدها با افزایش تولید، در راه توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال گام‌های مثبتی بردارند./ج1
برچسب ها: ساری ، مازندران ، ایده آل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.