سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

انتشار كتاب بهشت هشتم در شهركرد

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ادبیات كودك و نوجوان رضوی، از انتشار كتاب بهشت هشتم، شامل آثار برگزیده ششمین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حوان شهرکرد:

حبیب اله توفیقی گفت: همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره ادبیات كودك و نوجوان رضوی در شهركرد، آثار منتخب دوره قبل چاپ می شود.

وی گفت:این كتاب شامل آثار برگزیده در قالب شعر، قطعه ادبی و داستان سال 1390 است كه افزون بر 200 صفحه می باشد.

توفیقی گفت:از بین جشنواره های متعدد فرهنگی هنری رضوی در كشور، چهارمحال و بختیاری یكی از استان هایی است كه به چاپ و انتشار آثار جشنواره رضوی می پردازد.

وی، با اشاره به دریافت حداقل یك هزار اثر در هر دوره برگزاری این جشنواره افزود: با توجه به استقبال هنرمندان و نویسندگان از جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، این جشنواره، دارای مخاطبان ثابتی است.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ادبیات كودك و نوجوان رضوی افزود: كتاب بهشت هشتم، آثار برگزیده گروه های سنی كودك، نوجوان و بزرگسال شركت كننده در جشنواره را منتشر می كند.

وی اظهار داشت: این جشنواره با پرداختن به ابعاد زندگی امام رضا(ع) در قالب های شعر، داستان و قطعه ادبی به قلم كودكان و نوجوانان، از سری برنامه های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مهر سالجاری برگزار می شود.

توفیقی گفت: سال گذشته، یك هزار و 421 اثر به دبیرخانه ارسال شد و تاكنون نیز بیش از 200اثر به دبیرخانه جشنواره هفتم ارسال شده است./ع

برچسب ها: انتشار ، بهشت ، هشتم ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.