سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

احداث دانشکده دندانپزشکی استان چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، از احداث دانشکده دندانپزشکی این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حمیدرضا عزیزی از احداث دانشکده دندانپزشکی در این استان خبر داد و ابراز داشت: در پی تعاملاتی که با وزارت بهداشت انجام گرفت، این مرکز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی استان کلنگ‌زنی می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت توسعه مراکز بهداشتی این استان تاکید کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های مهمی که در دستور کار قرار دارد، توسعه مراکز بهداشتی و تامین بهداشت و سلامت مردم است.

وی گفت: توسعه و آبادانی استان چهارمحال و بختیاری در همه عرصه‌ها و بخش‌ها، به شدت مورد توجه نمایندگان این استان است و برنامه‌‌ریزی‌ها در این راستا پیگیری می‌شود.

عزیزی افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار، از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های حوزه انتخابیه است که در این راستا، برنامه‌‌های ویژه‌ای در نظر داریم.

وی، توسعه مراکز ورزشی را از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه انتخابیه خود برشمرد و گفت: شهرستان‌های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ، دارای سرانه ورزشی بسیار پایینی هستند که تلاش بر این است که با توسعه مراکز ورزشی، این سرانه را ارتقا دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، توجه به وضعیت روستاها و جاده‌های روستایی را از دیگر برنامه‌های مورد نظر خود در این حوزه انتخابیه برشمرد و افزود: بسیاری از روستاها و جاده‌های روستایی در وضعیت بسیار بدی قرار دارند که لازم است در بهبود این وضعیت و ارتقای شاخص‌های توسعه در این مناطق، بیش از پیش اقدام کرد.

عزیزی، همدلی و وحدت در پیشبرد برنامه‌ها را ضروری دانست و گفت: با وحدت و همدلی مسئولان و مردم، می‌توان در راستای پیشبرد بهتر برنامه‌ها اقدام و مشکلات و موانع فراروی استان را برطرف کرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.