سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه کننده برنامه "مشاور":

مجله تصویری "مشاور" تعامل دوطرفه با مخاطبان دارد

برنامه زنده "مشاور" به تهیه کنندگی مجید قره گوزلو به تازگی از شبکه آموزش سیما روزهای هفته به جز دوشنبه ها و جمعه ها ساعت 15:45 دقیقه به روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مجید قره گوزلو در ابتدا هدف از این برنامه را اطلاع رسانی و آموزش به مردم در تمامی اقشار و سنین مختلف و پاسخگویی به سوالات آنها دانست و گفت: رویکرد اصلی این برنامه رویکردی آموزشی به طور غیرمستقیم است.

وی اظهار داشت: این برنامه ضمن این که به بحث پزشکی می پردازد به بحث حقوقی و خانوادگی،احکام و مشاوره نیز می پردازد با این تفاوت که مخاطب پشت خط می آید و جواب سوال خود را از مشکلی که دارد،می گیرد.در این برنامه کارشناس حدودا 6تا 7دقیقه به موضوع مورد بحث می پردازد و سعی دارد که بیشتر مخاطب مشکل خود را بیان و پاسخ خود را دریافت کند.

این تهیه کننده در ادامه بیان کرد: همچنین ما در این برنامه به طور تخصصی به موضوعات مشخص شده با کارشناس متخصص می پردازیم در روزهای شنبه اختصاص به بحث روان پزشکی و اطفال،یکشنبه اختصاص به پوست و مو،تغذیه،زیبایی،سه شنبه اختصاص به مسائل حقوقی ،چهارشنبه مشاوره خانواده ، روانشناختی و ازدواج و درروزهای پنج شنبه معارف اسلامی و احکام داریم.

قره گوزلو بیان داشت: استقبال مخاطبان در طی روزهای نخستین برنامه بیش از حد انتظار بوده است.چرا که مخاطبان علاقه دارند که بیشتر با برنامه تعامل داشته باشند و در همان لحظه به سوالاتش پاسخ داده شود.

وی به برنامه های گفت و گو محور اشاره کرد و گفت: در برنامه های گفت و گو محور مهمان،مجری و موضوع تعیین کننده و بااهمیت هستند. در برنامه های گفت و گو محور چنانچه مجری ضعیف باشد و بپیا مهمان و کارشناس برنامه گویش مناسب و تخصص کافی نداشته باشد و موضع برنامه جدید و جذاب نباشد،بییننده ارتباط با برنامه برقرار نمی کند.ما در این برنامه سعی کردیم این سه فاکتور تعیین کننده را با انتخاب مجریان،کارشناس و موضوعات جذاب،برنامه گفت و گو محور موفق و مورد علاقه مخاطب ارائه دهیم.

قره گوزلو ادامه داد: ما سعی داریم به موضوعات روز که بیشتر برای مردم و اقشار مختلف اهمیت دارند، بپردازیم،به طور مثال قوانین موبوط به مالک و مستاجر،مسائل مربوط به چاقی و لاغری و یا زیبایی ،مسائل مربوط به احکام و پاسخگویی به شبهات که برای نوجوانان و جوانان اهمیت دارد،از موضوعاتی است که به آن پرداخته می شود.

این تهیه کننده به دکور برنامه اشاره کرد و گفت: با توجه به بحث خانواده و مشاوره در دکور برنامه سعی شده المان های شاد و گرم استفاده شود تا برای خانواده ها جذاب باشد.

قره گوزلو در پایان اظهار داشت: هر هفته جلسات اتاق فکر با حضور دکتر قاسمی مدیر شبکه آموزش و ایده های وی و کارشناسان برنامه تشکیل می شود تا موضوعات و مباحث به طور هفتگی تعیین و مورد بحث قرار بگیرد./ي2
برچسب ها: مجله تصویری ، شبکه ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.