سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم خاكسپاري بهروز ثروتيان بيان شد؛

پشت همه ما به وجود ثروتيان گرم بود

پشت همه ادبيان ايراني بويژه شاعران پيشكسوت و تازه كار استان البرز به وجود ثروتيان گرم بود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل تشييع جنازه استاد بهروز ثروتيان، "خرم‌آبادي" شاعر پيشكسوت كرج گفت: من كوچكتر از آنم كه بتوانم توضيحي از بزرگ استادي كنم كه آثارش بزرگي، منش و گستردگي تحقيقاتش بود.

وي افزود: در تمامي مدت زندگي استاد ثروتيان در كرج جامعه ادبي اين استان پشتش به وجود ثروتي به نام ثروتيان گرم بود.

در ادامه اين مراسم "سهيل محمودي" شاعر ديدار اينگونه با ثروتيان رنجي ته نشين شده در وجود همه حضار در مراسم به خاكسپاري ثروتيان دانست و گفت: ثروتيان با نجابت و حس مسئوليت عميق به ادبيات پرداخت و وي اصل ادب اهل نظر و اهل دانش بود.

وي اظهار داشت: ثروتيان با دريافت نياز به درك دوباره نظامي به طور فرضي به پژوهش در مورد اين شاعر كلاسيك فارسي زبان پرداخت.

محمودي در قسمتي ديگر از سخنانش تصريح كرد: ثروتيان سالها اخلاق و مدارا با مردم را از لابه‌لاي متون ادبي به قلب خود وارد كرد و منش و اخلاق او تجلي آنچه بود كه ما از ادبيات خو سراغ داريم.

در قسمتي ديگر از اين مراسم "محمد علي بهمني" شاعر در قالب يك سخنراني كوتاه گفت: ثروتيان با نگارش كاب "لذت بهت زدگي در آثار محمد علي بهمني" براي من نفق ساز ديگري شد و من هميشه اندرزهاي وي را همراه خود دارم.

ابراهيمي مدير كل ارشاد استان البرز در قسمتي ديگر از اين مراسم گفت: ثروتيان براي استان البرز سرمايه‌اي بود كه اميد وارم قدر آن را بدانيم./ي2
برچسب ها: ثروتیان ، خاکسپاری ، شاعر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.