سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

ایران هراسی و ایجاد اختلاف، هدف اصلی بیگانگان است

مشاورعالی استاندارهرمزگان گفت :‌ ایجاد اختلاف درداخل و ایران هراسی درخارج از کشورهدف اصلی بیگانگان است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ؛ علی علامه زاده در شورای توسعه و امنیت پایدارشرق و غرب استان اظهارداشت : هدف اصلی بیگانگان از اعتراف به اقتدار ملت ایران، پیشبرد پروژه ایران هراسی در منطقه و جهان است.

وی افزود : هرچند زورگویان جهانی در اجرای پروژه ایران هراسی و ایجاد اختلاف در بین ملت ایران هزینه های میلیارد دلاری را متحمل می شوند،‌اما بدانند ناکام خواهند ماند چرا که اقتدار جمهوری اسلامی ایران ، نه تنها تهدیدی برای ملتها نیست بلکه الگویی برای پیشرفت و عزت و افتخار ملتها به شمار می آید.

وی تاکید کرد : مناطق و استان های مرزی کشور به دلیل حضور اقوام و فرهنگ های مختلف و وجود دو مذهب شیعه و سنی درکناریکدیگر همیشه مورد هدف دشمن بوده و از آنجای که هرمزگان نیز یکی از استان های مرزی است لذا می طلبد برنامه های فرهنگی و اجتماعی با ظرافت و دقت بیشتر اجرا شود.

مشاور عالی استاندار همچنین با اشاره به دستورکار جلسه در خصوص رصد آسیب های اجتماعی در میان جوانان و بانوان بیان داشت : افزایش میزان اشتغال ، تقویت حوزه های علمیه،تقویت هیات های مذهبی تسهیل درامر ازدواج ازجمله مواردی است که اجرای آن موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه آمار پایه تمام کارها است ، اضافه کرد : ایجاد بانک اطلاعاتی جامع جهت جمع آوری و پردازش داده ها در بخش آسیب های اجتماعی می تواند در این خصوص راهگشا و موجب پیشبرد سریعتر برنامه ها بر اساس آمار و اطلاعات شود .

علامه زاده درپایان خاطرنشان کرد : دستگاههای اجرایی با تعامل با یکدیگر و به دور از موازی کاری درسرعت بخشی برای رسیدن به اهداف این شورا گام بردارند./س

برچسب ها: ایران ، بیگانگان ، اختلاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.