سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدرضا لطفي:

شتاب‌زدگي در "خداحافظ بچه" به چشم مي‌خورد

سريال‌ "خداحافظ بچه" در عين حال كه پرداخت مناسبي از موضوع دارد در ادامه‌ي داستان دچار شتابزدگي مي‌شود.

محمد رضا لطفي، منتقد، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص پرداخت موضوعي سريال "خداحافظ بچه" گفت: سريال "خداحافظ بچه" نسبت به ساير سريال‌هاي ماه رمضان به لحاظ موضوع جذاب و مناسب از مرتبه‌ي بالاتري برخوردار است.

وي ادامه داد:‌ داستان در نيمه‌ي اول ريتم مناسبي دارد، اما با ادامه‌ي روند سرپرستي بچه توسط اين دو زوج به هر دليلي،‌سريال را در قسمت‌هاي بعد دچار شتابزدگي مي‌كند.

لطفي ضمن اشاره به موفقيت سريال در خصوص دليل استقبال آن افزود: پردازش موضوعي كه در جامعه عموميت دارد مخاطبان بيشتر از تماشا لذت مي‌برند و در نتيجه با استقبال خوبي مواجه مي‌شوند.

وي اظهار د اشت: نويسنده ساير عوامل سازنده با اينكه موضوع تكراري را انتخاب كردند اما پرداخت مناسب و انتخاب بازيگران توانا باعث شد كه مخاطب با سريال همراه شود.

لطفي در انتخاب بازيگران اشاره كرد و گفت: انتخاب مناسب بازيگراني چون شهرام حقيقت دوست و مهراوه شريفي نيا از نكات مثبت سريال به حساب مي‌آيد همچنين نزديكي موضوع با فضاي جامعه دليل بر پرداخت مناسب سريال است.

وي در خصوص روش ساخت سريال‌هاي مناسبتي خاطرنشان كرد: معمولاً كارگردانان سريال‌هاي مناسبتي از روش خاصي براي توليد استفاده مي‌كنند و ممكن است برخي از كارگردانان نيز از اين روش اطلاعي نداشته باشند.

لطفي در پايان ادامه داد: منوچهر هادي جزء كارگردان‌هايي است كه با توليد چند تله فيلم تواسنته با روش جذب مخاطب آشنا شود و اما هنوز نسبت به قاسم جعفري و سيروس مقدم شناخت كمتري دارد./ي2
برچسب ها: سریال ، ماه رمضان ، منتقد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.