سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکزی/

50میلیارد ریال کمک در طرح اکرام ایتام استان مرکزی جمع آوری می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: جمع آوری بیش از 50 میلیارد ریال کمک در طرح اکرام ایتام امسال در استان پیش بینی شده است.


 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراك  ولیئی در حاشیه همایش مددكاران استان افزود: سال گذشته بیش از 30 میلیارد ریال در طرح اكرام ایتام جمع آوری شد كه این نشان از توجه حامیان به یتیمان در سطح این استان دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه هزار و 100 یتیم با تعداد 10 هزار و 500 حامی در استان مركزی وجود دارد كه قرار است تعداد حامیان امسال به 12 هزار نفر افزایش یابد.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان مركزی یادآور شد: نمایشگاه رمضان از 15 تا بیست و یكم ماه مبارك رمضان در سه شهرستان اراك، ساوه و خمین برپا می شود.

ولیئی اظهار كرد: در این نمایشگاه در مجموع 95 غرفه ایجاد می شود كه 45 غرفه آن در اراك خواهد بود و در این مكان ها تولیدات خانواده های تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) شامل صنایع دستی و مواد غذایی با 10 درصد تخفیف ارایه می شود.

وی اضافه كرد: در این نمایشگاه سه غرفه مخصوص طرح اكرام ایتام، یك غرفه برای بیماران سرطانی و یك غرفه نیز برای آزادی زندانیان در نظر گرفته شده است.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان مركزی اضافه كرد: برپایی مسابقات فرهنگی و نمایش های عروسكی از برنامه های جانبی در نمایشگاه رمضان كمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان خواهد بود./ع

برچسب ها: مکمک ، ایتام ، جمع آوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۹ تير ۱۴۰۱
کمک‌پولی‌نیاز‌دارم