سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اجرای98 طرح مهر ماندگار در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: 98 طرح مصوب مهر ماندگار در استان اردبیل به سرعت در حال اجراست و قرار است تا پایان مردادماه سال آینده این طرحها تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل سید حسین صابری امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌ها ی مهر ماندگار در اردبیل افزود: با تاکید رئیس جمهور و در یک طرح ابتکاری ارزشمند استانداران موظف شده‌اند طرحهای نیمه‌تمام خود را تا پایان دولت دهم تکمیل و به بهره‌برداری برسانند تا میراث نیمه تمامی برای دولت‌های بعدی در حداقل شرایط و موقعیت بر جای نماند.

وی این حرکت خوب دولت را در جهت سیاست‌گذاری‌ها و اهداف مشخص دولت آینده با اجرای طرحهای جدید بسیار مؤثر و مفید اعلام کرد و افزود: رئیس جمهور ارزشی ما در یک نوآوری استثنایی و بی‌نظیر طرحهای مهر ماندگار را در تمام استان‌های کشور با اولویت طرحهای زیربنایی و بخش عمرانی، صنعتی و اقتصادی پیش‌بینی کرده است که امیدواریم با به نتیجه رسیدن این طرحها اردبیل نیز به مرز توسعه مطلوب و مورد نظر برسد.

صابری تنوع این طرحها را در بخش‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی، راهسازی، توجه به عمران روستایی و رفع محرومیت‌زدایی از این مناطق اعلام کرد و گفت: 12 طرح بهداشت و درمان شامل تکمیل بیمارستان سوانح و سوختگی اردبیل، دانشکده پزشکی اردبیل، تقویت و توسعه 43 مرکز بهداشت روستایی و شهری و همچنین تکمیل بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد از جمله عمده‌ترین طرحهای حوزه بهداشت و درمان اردبیل است.

استاندار اردبیل در ادامه افزود: در حوزه کشاورزی نیز تکمیل طرحهای سد معیشتی و دیگر سدهای کوچک و بزرگ در اولویت اصلی است و در کنار آن تکمیل شبکه پایاب سد خداآفرین و سبلان با هدف رونق‌بخشی به اقتصاد و توسعه این بخش در دستور کار است./س 

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، مهر ، ماندگار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.