سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکيد کرد

حمايت صريح تشکل‌هاي دانشجويي از محور مقاومت

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) گفت: تشکل‌هاي دانشجويي با حمايت صريح از محور مقاومت به رصد جريان هاي سوريه و دفاع از مردم مظلوم سوريه خواهد پرداخت.

مصطفي حضوري معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به هجمه شديد رسانه‌اي ارتجاع عرب و غرب به سوريه و در رأس حاکميت آن بشار اسد گفت: از دلايل اصلي اين حملات بازيابي موقعيت متزلزل شده اسرائيل است.

وي افزود: اتحاد آمريکا،‌ صهيونيست، ‌ارتجاع عرب عليه سوريه براي به دست‌آوردن موقعيت متزلزل شده رژيم جعلي صهيونيستي است چرا که تمامي پايگاه‌هاي صهيونيست در منطقه خاورميانه فرو پاشيده و اين از عوامل اصلي حمله به سوريه است.

حضوري تصريح کرد: از اهداف توسعه‌طلبی آمریکا و متحدانش و رژیم غاصب صهیونیستی درهم شکستن خط مقاومت است و حتماً آنها نمی‌خواهند دولت و ملت سوریه در صمیمیت و آرامش و در تفاهم با هم زندگی و مسائل خود را حل کنند و جلو ببرند.

معاونت سياسي بسيج دانشجويي امام صادق(ع) با اشاره به موقعيت فرو ريخته اسرائيل اظهار داشت: غرب براي بر هم زدن محور مقاومت در رأس آن ها اسد به دنبال تضعيف حزب الله لبنان و صف‌آرايي مقابل محور مقاومت برخاسته است.

وي يکي از عوامل اصلي صف‌آرايي مقابل سوريه را حمايت سوريه از لبنان در جنگ 33 روزه دانست و گفت: حمايت سوريه از لبنان در پيروزي جنگ 33 روزه باعث انتقام غرب از سوريه شده است.

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در پايان با اشاره به اصلي‌ترين موضع تشکل‌هاي دانشجويي يعني حفظ محور مقاومت و آزادي قدس شريف خاطر نشان کرد: تشکل‌هاي دانشجويي بر اين موضع ايستادگي کرده و حمايت صريح خود را از محور مقاومت اعلام مي‌کند و به رصد جريان هاي سوريه و دفاع از مردم مظلوم سوريه خواهد پرداخت.

انتهاي پيام/س3

برچسب ها: سوریه ، حمله ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.