سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ضرورت دعوت سرمایه‌گذاران مهاجر به کشور

نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: سرمایه‌گذارانی که از کشور مهاجرت کرده‌اند برای همکاری دعوت شوند.

عثمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: برای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری جوانان باید بیشتر کار شده و برنامه‌ریزی صورت بگیرد لذا برای محقق‌شدن این موضوع باید بیش از پیش برنامه‌ر‌یزی و سیاستگذاری صورت بگیرد.

وی بر لزوم دعوت از سرمایه‌گزاران تاکید کرد و گفت: باید سرمایه‌گذارانی که از این شهرستان یا این کشور مهاجرت کرده و در خارج موطن گزیده‌اند دوباره دعوت به همکاری شده و با مشارکت آنها طرح‌های مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی، تولیدی و... راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاری باید بیش از پیش بسترسازی صورت بگیرد،‌ ادامه داد: می‌توان از طریق حمایت سرمایه‌گذاران نسبت به توسعه اماکن ورزشی، واحدهای صنعتی، فضاهای آموزشی نیز اهتمام کرد ولی این امر در سایه همدلی بیشتر و نزدیکتر مقامات محقق خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه باید در راستای ایجاد فضای باز جهت فعالیت‌های جوانان اهتمام شود، اضافه کرد: جوانان یکی از اقشار تاثیرگذار و تحول‌آفرین در جامعه قلمداد می‌شوند پس باید برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آنها اهتمام شود چرا که در این صورت از خطر آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در امان می‌مانند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی به تشکیل انجمن، اتحادیه و تعاونی برای پیشبرد اهداف آنها در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: باید ضمن بهره‌مندی از حضور کارشناسان نسبت به استفاده از قابلیت‌ها، پیشنهادها و خواسته‌های قشر جوان نیز بیشتر از سابق توجه شود./س

برچسب ها: کشور ، مهاباد ، اهتمام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.