سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان/

وضعیت کشاورزی گرگان در شورای شهر گرگان بررسی شد

جلسه شورای شهر گرگان با حضور رئیس جهاد کشاورزی گلستان و معاونان رئیس جهاد کشاورزی استان در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد.ر





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رئیس شورای شهر گرگان صبح امروز در این جلسه گفت: اداره یک کشور در یک سیستم تعریف شده و مشکلاتی که در یک سیستم به وجود می‎آید، اصلاح سیستم و بازنگری را می‎طلبد.

حبیب‎الله قلیش‎لی افزود: پرهیز از یک سلسله قضایا با تلاش شبانه‎روزی مسئولان قابل چشم‎پوشی نیست مگر اینکه ما در بازنگری تلاش داشته باشیم.

مصطفی سبطی عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این جلسه اظهار داشت: متولیان امر کشاورزی موضوع را همه جانبه مورد بررسی قرار دهند و به موضوعات افزایش قیمت نان و مشکلات سیب‌زمینی نیز توجه داشته باشند.

فائز عبدللهی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این جلسه با بیان اینکه در شهر تهران محصولات در میدان تره‌بار دارای شناسنامه است و مشخص است از کجا آمده است، خواستار این شد که برای محصولات باغی و صیفی‎جات شناسنامه‎ای تهیه شود تا مشخص شود هر محصول از کجا و از کدام باغ و با چه سموم و کودهایی وارد بازار شهر گرگان شده است.

زهرا نورا عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز اشاره کرد: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی باغی و تولید آبزیان رتبه اول تا پنجم را داریم در حالی است که کشاورزان دارای گرفتاری‎های زیادی هستند حتی در تامین معیشتی مشکل دارند و خسارت جبران‌نشدنی به آنها وارد شده که باید تسهیلات و تمهیدات لازم برای آنها در نظر گرفته شود.

ناصر گرزین عضو شورای شهر گرگان نیز در این جلسه خواستار حل مشکلات مرغ و قیمت آن در بازار شد./ج1

برچسب ها: گلستان ، شورا ، گرگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.