سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارایه نقطه نظرات ایران در نشست های تخصصی ILO

هیئت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس سال جاری سازمان بین المللی کار تلاش کرد تا با حضور در تمامی جلسات فنی و تخصصی نقطه نظرات خود را در محتوای اسناد نشست منعکس کند.

حسینی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین المللی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در اجلاس سال جاری سازمان بین المللی کار نمایندگانی از سه گروه هر دولت، کارگروه و کارفرما از ایران حضور داشتند که در نشست سال جاری ریاست کمیته برنامه ریزی اجلاس نیز بر عهده نماینده جمهوری ا سلامی ایران بود.

وی افزود: هیئت جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس تلاش کرد تا با حضور در همه جلسات فنی و تخصصی نقطه نظرات خود را در محتوای اسناد نشست منعکس کند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین المللی خاطر نشان کرد: مباحثی نظیر بحران اشتغال جوانان، اصول و حقوق بنیادین کار، حمایت اجتماعی از جمله مباحث مطروحه در کمیته استانداردها و نیز انتخاب مدیر کل سازمان بین المللی کار از جمله موضوعات عمده در دستور کار اجلاس اخیر بود.

*برگزاری کارگاه حمایت اجتماعی از کودکان

عمادی معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به برگزاری اولین کارگاه آموزشی بین المللی تخصصی حمایت اجتماعی از کودکان در کشورمان گفت: این کارگاه با محوریت حمایت از کودکان از سوی معاونت رفاه اجتماعی و با همکاری دفاتر مرتبط سازمان ملل در تهران و وزارتخانه های ذی ربط برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی بررسی فرایندهای سیاستگذاری موجود و مسائل و مفاهیم کلیدی مرتبط با حمایت اجتماعی کودکان با در نظر گرفتن نقش خانواده پیش بینی شده بود./ل

برچسب ها: ilo ، حسینی ، وزیر تعاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.