سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

لزوم مقابله باجنگ روانی دشمنان

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: مسئولان و مردم نباید اجازه دهند دشمنان علیه‌مان جنگ روانی به پا کنند.

رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: مسئولان باید با شناسایی ابعاد مشکلات جامعه و ایجاد آمادگی روحی و روانی در مردم ‌در مقابل تحریم‌های دشمنان مقاومت کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در نشست با سران قوا بر مسائل اقتصادی جامعه اشاره کردند و از کارگزاران قانون خواستند تا در مقابل تحریم‌های دشمنان، مقاومت کنند و با شناسایی ابعاد مختلف مشکلات جامعه، در مردم آمادگی روحی و روانی ایجاد کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید مسیرهای لازم برای تحقق آرمان‌های انقلاب آماده شود و این آرمان‌ها با واقع‌گرایی همراه باشند، افزود: نباید کارگزاران قانون و مردم اجازه دهند دشمنان از مشکلات مختلف ایران بهره‌وری کرده و در کشورمان جنگ روانی به پا کنند.

خضری با بیان اینکه قوای قانون‌گذار باید با همکاری همدیگر برای مسائل اقتصادی موجود در کشور راهکار داشته باشند، تصریح کرد: دولت باید برای مقابله با مشکلات اقتصادی و گرانی‌های موجود در کشور و مهم‌تر از همه کاهش بار مالی بر مردم راهکار داشته باشند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در ادامه سخنان خود در ارتباط با جمعیت کنونی کشور فرمودند جمعیت کشور مقتدر ایران باید متناسب با کشور ایران و حتی بالاتر از نظام باشد، گفت: برای این منظور باید زیرساخت‌های لازم برای افزایش جمعیت و نیز زیرساخت‌های معیشتی و اقتصادی در جامعه فراهم شود.

خضری با بیان اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تعامل، همکاری و وحدت کلمه را از کارگزاران دولت انتظار داشتند، ابراز داشت: با اتحاد و همکاری مسئولان خواسته‌های مردم برآورده می‌شود و با نزدیکی هر سه قوا رفاه در جامعه به وجود می‌آید.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس با بیان اینکه مسئولان باید برای رسیدگی به وضعیت محرومان جامعه بیشتر تلاش کنند، تاکید کرد: همکاری مسئولان در راستای خدمت‌رسانی به قشر محروم و کم‌برخوردار جامعه موجب آرامش و امنیت شده و به ‌این ترتیب راهکارهای حل مشکلات جامعه پیدا می‌شود./س

برچسب ها: دشمنان ، سردشت ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.