سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلیت نمایش عروسکی"اپرای حافظ" تمام شد

بلیت های نمایش "اپرای حافظ" که این روزها به کارگردانی "بهروزغریب پور" در تالار فردوسی در حال اجراست، تا پایان اجراها تمام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی؛تمامی بلیت های این نمایش تا آخرین روز اجرا به فروش رسیده است؛ این درحالی است که تاکنون این نمایش با پشت سر گذاشتن 24 شب اجرا میزبان بیش از 4 هزار تماشاگر بوده است بطوری که همه شب عده ای از مهمانان ایستاده و یا نشسته روی پله ها این نمایش را تماشا کردند و عده ای نیز برای چندمین بار متوالی به تماشای این اثر نشستند.
همچنین؛این نمایش در طول اجراهای خود از حضور شخصیت های فرهنگی سفارت خانه ها همچون "هوگارد" سفیر دانمارک، دکتر "ساگارلی" و "جرجو مارگه شوییلی" از کشور گرجستان، "چروتی" رایزن فرهنگی ایتالیا در ایران، "هانس اولریچ" کاردار فرهنگی سوئیس، هنرمندانی چون "عزت الله انتظامی"،"هانیه توسلی"،"جمشید ارجمند"،"سروش صحت"،"فرشته صدر عرفای "، "مازیار میری" و نیز بسیاری از مدیران و کارگردانان خارجی شرکت کننده در جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک بهره مند شد.
اجرای نمایش "اپرای عروسکی حافظ" که از 11 تیر در تالار فردوسی آغاز شده تا 15 مرداد ادامه دارد و همه شب ساعت 20:30 در این تالار روی صحنه می رود./ه 

برچسب ها: بلیت ، نمایش ، عروسکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.