سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

جمعیت هلال احمر یک نهاد عام المنفعه است

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: این سازمان یک نهاد عام المنفعه است که اکثر مردم این جمعیت را به عملیات امداد و نجات آن می شناسند.

حمید فرهادی در گفت گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن درباره جمعیت حلال احمر و نوع سازمان آن اظهارداشت: اکثر مردم این سازمان را به امداد و نجات می شناسند در صورتی که این سازمان مباحث دیگر مانند جوانان، داوطلبان و بحث توان بخشی ها را نیز زیر چتر پوشش خود قرار می دهد.

وی درباره پایگاه های امداد و نجات شهرستان دماوند گفت: دو پایگاه امداد و نجات در جمعیت هلال احمر دماوند قرار دارد که در دو محور اصلی و حادثه خیز فیروزکوه و هراز واقع شده است.

فرهادی ادامه داد: پایگاه امداد جاده ای چنار در محور فیروزکوه واقع شده و پایگاه امداد و نجات آبعلی در محور مواصلاتی هراز در حال خدمات دهی به حادثه دیدگان می باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: حضور امدادگران و تجهیزات امداد رسانی، آمبولانس و ست مخصوص امداد و نجات در این دو محور باعث می شود تا مسافرانی که از این جاده ها تردد می کنند با اطمینان خاطر بیشتری به سفر خود بپردازند.

وی افزود: همین که مسافران خودروی آمبولانس و امداد ونجات و تجهیزات امدادی را به همراه امداد گران آماده به خدمت در جلوی پایگاه می بینند آرامشی به وجود می آید که اگر خدایی ناکرده اتفاقی بیافتد، کسانی هستند تا به ما کمک کنند.

حمید فرهادی با اشاره به گستردگی امداد جاده ای در شهرستان دماوند گفت: دو محور حادثه خیز هراز و فیروزکوه در دماوند حجم امداد رسانی جاده ای را افزایش می دهد و امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند چند سالی است که تجهیزات امداد جاده ای خود را کامل کرده تا کیفیت خدمات رسانی خود را ارتقاء دهد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.