سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمد ناطق نوری:

مسئولان باید پاداش ویژه ای به احمدی بدهند

الهه احمدی با موفقیتی که در رشته تیراندازی بدست آورد نیروی مضاعفی را در بین کاروان ورزش حاضر در لندن به جود آورد و با حضور در فینال نشان داد بانوان ایران می توانند در المپیک هم مدال بگریند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، احمد ناطق نوری، عضو هیات اجرایی و رئیس فدراسیون بوکس گفت:شرکت در بین تیراندازان برتر المپیک آنهم در نخستین تجربه المپیکی کار کوچکی نیست آنهم با این بودجه و امکاناتی  که ما نسبت به رقبای خود داریم بدون شک عنوان ششمی الهه احمدی در المپیک در حد یک مدال ارزش دارد و نیروی مثبتی را در بین ورزشکاران بودجود آورد.

وی ادامه داد:زمانی بود که  انتظار داشتیم ورزشکاران زن ما در المپیک از مرحله اول به دور بعد راه یابند ولی حالا می بینیم هم سهمیه می گیرند و هم اینکه ضمن صعود به فینال تا کسب مدال و رفتن بر روی سکو با حداقل امتیاز فاصله دارند لذا این تیرانداز زن ایرانی نشان داد بدون تردید در دوره های بعدی المپیک، بانوان ما حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص قرعه مشتزنان کشورمان اظهار داشت: از حق نگذریم بوکسورهای ما در همان دور نخست با قرعه های ساده ای روبرو نشدند ولی مهم نیست المپیک جای شکست دادن بزرگان جهان است و بچه های ما اگر به دنبال مدال المپیکی هستند باید این همین بوکسورهای بزرگ جهان را شکست دهند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.