سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

علمای کشورهای اسلامی به سکوت در برابر کشتار مسلمانان پایان دهند

آیت الله مکارم شیرازی از علمای کشورهای اسلامی خواست، به سکوت خودشان در برابر کشتار مسلمانان پایان دهند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، وی در نامه ای سرگشاده که آن را امروز درجلسه تفسیر خود در حرم مطهر حضرت معصومه (س) از علماو مفتیان کشورهای اسلامی خواست به سکوت خود در برابر کشتار هایی که امروز در کشورهای اسلامی صورت می گیرد پایان دهند.

آیت الله مکارم شیرازی در این نامه خطاب به علمای اسلامی تصریح کرد: شما خودآگاهید که در هیچ زمانی از تاریخ ،کشتار مسلمانان به دست مسلمانان مثل امروز نبوده است.

وی با اشاره به انفجار های هولناک و کشته و زخمی شدن زنان و مردان و کودکان در یک روز و در عراق و پاکستان و افغانستان و بحرین افزود : برادرکشی عجیب در سوریه از سوی اسرائیل و با همکاری برخی از کشورهای اسلامی تحت عنوان ارتش آزادی بخش از همه وقایع امروز دردناک تر و وحشتناک تر است .

آیت الله مکارم شیرازی کشتار مسلمانان به دست گروه هایی متعصب که با قبیح ترین وضع و به بهانه های واهی کشته می شوند را محکوم کرد و افزود: این رفتارهای هولناک بزرگ ترین ضربه به اسلام و قران است و به آبروی اسلام خدشه وارد می کند و جلوی پیشرفت اسلام را می گیرد.

وی با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار افزود: آیا شما مفتیان و علمای اسلام در مقابل این کشتار که لکه ننگی بر دامان تاریخ است باید سکوت کنید؟وآیا نباید با فتوای خود جلوی این کشتارها را بگیرید؟

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه این مسلمان کشی سبب خشنودی وشادی دشمنان اسلام در اروپا بویژه در اسرائیل شده است خطاب به مفتیان تصریح کرد : این سکوت قابل قبول نیست و هیچ عذری در پیشگاه خداوند نخواهیم داشت پس بیایید با عزمی راسخ به مقابله با این کشتارها برویم و دشمنان اسلام رامایوس سازیم./س

برچسب ها: قم ، کشتار ، مسلمانان ، مکارم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.