سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

روحیه بازیکنان صبا فوق‌العاده است

هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان صبا برای مصاف با ملوان بندر انزلی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارند.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محسن بیات اظهار کرد: ملوان بندر انزلی از تیم‌های خوب و با انگیزه لیگ برتر است که در لیگ دوازدهم بازیکن خوبی جذب کرده است ولی انگیزه بازیکنان تیم صبای قم برای کسب پیروزی بیشتر از ملوان بندر انزلی است.
وی با بیان اینکه پس از پیروزی بسیار ارزشمند در دیدار قبلی برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم افزود: بازیکنان صبای قم هم از نظر جسمی آماده‌اند و هم از نظر شرایط روحی در وضعیت خوبی به سر می‌برند.
هافبک تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه انگیزه‌های وی در فصل جدید لیگ برتر برای حضور موفق در صبای قم افزایش یافته است تصریح کرد: با توکل بر خداوند متعال در بازی‌های آینده نیز به شرایط مطلوب می‌رسم و بهترین بازی‌های خود را برای صبا انجام می‌دهم.
وی رمز موفقیت صبای قم در لیگ این فصل را همدلی و رفاقت کادر مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم صبا عنوان کرد و افزود: با این اتفاق مهم یقین دارم حتی بهتر از لیگ یازدهم می‌توانیم یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر باشیم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.