سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاي نفوذ جاسوسهاي رژيم صهيونيستي به كشورهاي آفريقايي

سازمان عربي حقوق بشر، اعلام كرد؛ طي ماه هاي اخير نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي رژيم صهيونيستي به بهانه ايجاد شركت هاي امنيتي به كشورهاي آفريقايي نفوذ كرده و در زمينه هاي مختلف از اين كشورها جاسوسي مي كنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از الجزيره؛ سازمان عربي حقوق بشر كه مقر آن در انگليس مي باشد، با اعلام اين خبر افزود: رژيم صهيونيستي با افزايش نيروهاي امنيتي خود در كشورهاي آفريقايي همچون سودان و سودان جنوبي و با امضاي توافقنامه هاي نظامي و امنيتي با اين كشورها، جاسوس هاي خود را از اين طريق به كشورهاي قاره آفريقا وارد كرده و به مقاصد اطلاعاتي و امنيتي خود براي سيطره بر اين مناطق دست مي يابد.
 
اين سازمان حقوق بشري، يكي از شركت هاي مشغول به كار چند مليتي در قاره آفريقا را، شركت بنيتل اينترنشنال سيكوريتي را معرفي مي كند كه در سال 1981 به دست يك ژنرال اسرائيلي تاسيس شده و همچنان به كار خود ادامه مي دهد كه سازمانهاي حقوق بشري زيادي تاكنون كارمندان اين شركت را مزدور رژيم صهيونيستي و نفوذي در سرزمين هاي آفريقايي بشمار آوردند.
 
در همين حال، رسانه هاي كشورهاي آفريقايي طي چند روز ذگشته از حمايت رژيم صهيونيستي از شورشيان سومالي پرده برداشتند و تجهيز جدايي طلبان اين كشور با سلاح هاي جنگي را از اقدامات مقامات امنيتي اين رژيم دانستند كه خواهان متشنج شدن اوضاع قاره آفريقا هستند.
 
گفتني است؛ تاكنون ارتباط رژيم صهيونيستي با شورشيان در كشورهاي آفريقايي زيادي افشا شده كه همگي آنها از سوء استفاده سياسي اين رژيم از اوضاع آفريقا حكايت دارد و آخرين اين روابط را مي توان حضور نيروهاي امنيتي نفوذي رژيم اسرائيل در سودان جنوبي دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.