سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

امضای تفاهم‌نامه همکاری اردبیل با رئوتوف روسیه

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل گفت: در سفر هیئت اقتصادی از اردبیل به روسیه تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی اردبیل و رئوتوف روسیه امضاء شد.

حسین پیرموذن  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل افزود : در سفر هیئت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل به کشور روسیه که با هدف تقویت همکاری‌های دو جانبه اقتصادی، تجاری صورت گرفت، تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین اتاق بازرگانی اردبیل و رئوتوف روسیه امضاء شد.

وی گفت: در این سفر شش روزه پرکار در کشور روسیه ضمن مذاکره و رایزنی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو و نیز بازرگانان روسی، راهکارهای توسعه روابط تجاری ایران و روسیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر ارتقای روابط دو جانبه تاکید شد.

پیرموذن افزود: این سفر با هدف شرکت در نخستین همایش و نمایشگاه بزرگ همکاری‌های اقتصادی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه، پیگیری مذاکرات سفر پارسال هیئت تجاری ـ بازاریابی اردبیل به مسکو ‌ انجام شد.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در ادامه گفت: شناسایی بازارهای هدف، معرفی و شناساندن توانمندی‌های استان اردبیل، بررسی ظرفیت‌های بازار روسیه، بررسی وضعیت کشاورزی و نیاز‌مندی‌ها در بازارهای این کشور از دیگر اهداف سفر هیئت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل به کشور روسیه بودب/.

برچسب ها: اردبیل ، امضای ، تفاهم ، نامه ، همکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.