سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمايت 245 نفر از نمايندگان از دولت و ملت سوريه؛

هدف دخالت كفر جهاني در سوريه تنفس مصنوعی به رژيم صهيونيستي است

۲۴۵ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با صدور بیانیه‌ای ضمن حمايت از دولت و ملت سوریه اعلام كردند: هدف دخالت كفر جهاني در سوريه تنفس مصنوعی به رژيم صهيونيستي است

به‌گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه ۸  مرداد) مجلس شورای اسلامی، با صدور بیانیه ای از دولت و ملت سوریه حمایت کردند.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

دولت و ملت سوریه! ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران از اینکه دخالت‌ها و توطئه‌های کشورهای استکباری، آمریکا، اسرائیل و غرب و حمایت‌های همه‌جانبه رژیم‌های مرتجع از یک طرف و گروه‌های تندرو و خشونت‌طلب که آلت دست قدرت‌های ضداسلامی قرار گرفته‌اند از طرف دیگر به نتیجه نرسیده است، مسرت و حمایت خود را از دولت سوریه اعلام کرده و از خداوند بزرگ می‌خواهیم تا در این ماه مبارک رمضان مشکلات مسلمانان را برطرف سازد.

 البته دولت سوریه که همواره در خط مقدم مبارزه با صهیونیسم و مدافع و حامی مقاومت بوده است باید انتظار توطئه‌های صهیونیستی را بکشد. اما قطعا می‌دانند که استقامت است که می‌تواند همه توطئه‌ها را خنثی می‌کند و اتکاء به خداوند بزرگ پیروزی قطعی را در پی دارد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از اصلاحات و تایید هر راه‌حلی که به مشارکت مردم در سرنوشت خود منجر می‌شود اطمینان داریم که کفر جهانی و پادشاهان مرتجع که وجودشان وابسته به ابرقدرت‌های ضداسلام است هرگز نیت خیری نداشته‌اند و ملت و دولت سوریه باید قاطعانه دست مداخله‌جویان را قطع کنند و بدانند که این دخالت‌ها با هدف مددرسانی به رژیم صهیونیستی است تا تنفس مصنوعی برای این رژیم منزوی ایجاد کند که به دلیل انقلاب‌های اسلامی در منطقه، این رژیم سخت در تنگنا قرار گرفته است.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: سوریه ، بهارستان ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.