سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قيومي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نظام بازيچه بازي‌هاي سياسي مدعيان سازندگي و اصلاحات نيست/فتنه 88 درس عبرت براي اصلاح‌طلبان

عضو شوراي مركزي حزب مردم‌سالاري گفت: فتنه گران اصلاح‌طلب كه فتنه 88 را رقم زدند بدانند که نظام بازيچه بازيهاي سياسي مدعيان سازندگي و اصلاحات نيست.

حجت‌الاسلام حسين قيومي؛ عضو شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واكنش به اظهارات مدعيان اصلاح‌طلب گفت: تشخيص اينکه چه کسي اصلاح‌طلب يا اصولگرا است کسي نمي تواند تعيين کند، اصلاحات شناسنامه نيست که هر کس برود بگيرد و هر نامي هم دوست داشت براي خود انتخاب كند، اصلاحات قانون دارد واستراتژي آن هم ملعبه  دست فتنه‌گران سودجو نيست.

وي افزود: برخي فرصت‌طلبان وابسته به جريان‌هاي برانداز با عنوان اصلاحات قصد تخريب اصلاح‌طلبان و اصولگرايان را دارند اما بايد ديد که با چه پشتوانه‌اي و چه هدفي به اين حاشيه ها دامن مي زنند.

قيومي بابيان اينكه نظام بازيچه فتنه گران اصلاح‌طلب نيست، گفت: فتنه گران اصلاح‌طلب كه فتنه 88 را رقم زدند بدانندکه  نظام بازيچه بازيهاي سياسي مدعيان سازندگي و اصلاحات نيست.

عضو شوراي مركزي حزب مردم‌سالاري در ادامه تصريح کرد: مدعيان اصلاح‌طلب در حادثه 88 نشان دادند كه نه تنها اهداف امام(ره) و نظام را دنبال نمي‌كنند بلكه در يك همگرايي با سران فتنه قصد تخريب نظام و براندازي ولايت فقيه و ايجاد شكاف بين احزاب ديگر را داشتند.

قيومي افزود: برخي از همين مدعيان اصلاح‌طلب نه تنها کارشان اصلاحات و آباداني کشور نيست بلکه با نيت براندازي درون جامعه نفوذ پيدا كرده واستراتژي راهبردي اصلاح طلبان و ساير احزاب را زير سوال مي برند.

عضو شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاري در ادامه با بيان اينکه اصلاح‌طلبان و اصولگرايان بايد به دنبال تحولي عظيم به نفع جامعه و مردم باشند، اظهار داشت: کسي که معتقد به اصلاحات است همواره بايد در مسير نظام و انقلاب گام بردارد، حال چه اصولگرا يا اصلاح‌طلب باشد مهم اين است که استراتژي آنها موافق جامعه و به صلاح مردم باشد.

وي ادامه داد: در سياست به ويژه احزاب و گروه هاي سياسي لغزش و انحراف به فراخور زمان وجود داشته و دارد بنابراين اين تاکتيک صحيح مديران است که به نوعي به اصلاحات  در جامعه منجر مي شود.

*اصلاحات قبله نماي فتنه گران اصلاح‌طلب نيست

عضو شوراي مركزي حزب مردم‌سالاري با بيان اينكه اصلاحات قبله نماي اصلاح‌طلبان فرصت طلب نيست، اظهارداشت: اين مردم هستند که تشخيص مي دهند چه کسي اصلاح‌طلب است يا نه يا چه کسي به عنوان اصولگرا جهت اصلاح و سازندگي کشور خدمت مي کند بنابراين نبايد با دامن زدن به ياوه گويي‌ها از مسير اصلي نظام منحرف شد چراکه يک عده در تلاشند تا بين مردم و نظام شكاف ايجاد كنند.

وي تصريح كرد: ما معتقد به تحولات درون نظام در چارچوب قانون اساسي هستيم و برچسب زدن به حزب يا گروه‌ها به دور از اخلاق و منش اسلامي است، همه ي احزاب موجود در ايران بايد جهت سازندگي كشور و خدمت به مردم و نظام تلاش كنند نه اينكه با ترشرويي به نفع يكديگر، ديگران را كنار بزنند.

*تناقض گويي هاي براندازان، پايه هاي اصلاحات را تضعيف نمي كند

قيومي با بيان اينكه مدعيان اصلاح‌طلب به دنبال حاشيه و فضا سازي بين احزاب و گروهها  هستند، اذعان داشت: مدعيان اصلاح‌طلب اگر از هر طرف سود و منفعتي به آنها برسد سعي مي کنند تغيير مواضع دهند به همين دليل از تخريب چهره هاي سياسي در كشور ابايي ندارند.
 

*کواکبيان يک اصلاح‌طلب واقعي است


وي با بيان اينکه برخي معتقدند کواکبيان اصلاح‌طلب نيست و انديشه هاي وي با اصلاح‌طلبي منافات دارد، افزود: اين نوع تناقض گويي هاي مدعيان اصلاح‌طلب نه تنها راه به جايي نمي برد بلكه تنش و هرج و مرج را در جامعه و در بين مردم بيشتر ميكند، كواكبيان نه تنها يك اصلاح طلب واقعي است بلكه طرح مناسک ايده وي براي اجماع اصلاح طلبان بود.


عضو شوراي مركزي حزب مردم سالاري خاطر نشان كرد: اصلاحات براي ادامه فعاليت هاي خود هرگز با چهار اصل مهم قانون اساسي ،امام(ره)، انقلاب و نظام مخالف نيست بلكه اهداف خود را برپايه اين 4 اصل مهم دنبال ميكند چراکه فتنه تلخ 88 درس عبرتي براي اصلاح‌طلبان بود.

انتهاي پيام/س3

برچسب ها: قیومی ، مردم ، سالاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.