سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

راه اندازی شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی در بندرعباس

شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی در هرمزگان راه اندازی شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس معاون اداری مالی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: تربیت مدرس، پژوهشگر- کارشناس حقوقی و مُبلّغ از اهداف این دانشگاه است و دانشجویان شیعه و اهل سنت در کنار آگاهی از مذاهب خود از مبانی دیگر مذاهب اسلامی نیز مطلع می شوند.

طالبی افزود: شعبه بندرعباس این دانشگاه در دو رشته فقه و حقوق امامیه و فقه و حقوق شافعی با ظرفیت 20 دانشجو در هر رشته در سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.

وی گفت: داوطلبان ورود به دانشگاه مذاهب اسلامی در بندرعباس می توانند از دفترچه انتخاب رشته شماره 2 در رشته های این دانشگاه نام نویسی کنند.

معاون اداری مالی دانشگاه مذاهب اسلامی افزود: پس قبولی دو برابر ظرفیت داوطلبان در این دانشگاه، آزمون شفاهی نیز از داوطلبان گرفته می شود.

استاندار هرمزگان گفت: راه اندازی این شعبه دانشگاهی از مصوبات سفر چهارم هیئت دولت به هرمزگان است و با موافقت وزارت علوم ، تحقیقات و فنآوری این شعبه در بندرعباس راه اندازی می شود.

ابراهیم عزیزی افزود : راه اندازی شعبه دانشگاهی مذاهب اسلامی در بندر عباس فرصت مناسبی برای داوطلبان ادامه تحصیل در رشته های الهیات و معارف اسلامی در جنوب کشور است و فضای علمی و معنوی مناسبی برای کسب معارف علوم اسلامی برای وحدت امت اسلامی است .

وی گفت : دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه و نفاق مذهبی در از بین بردن وحدت امت اسلامی تلاش می کنند و حفظ وحدت و تحکیم آن وظیفه ای همگانی است .

دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه بندرعباس پس از شعبه های سنندج و زاهدان سومین شعبه در کشور است./س

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
سارا
۱۹:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
با سلام ایا این دانشگاه درمقطع کارشناسی ارشد هم دانشجو می پذیرد؟