سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

31 هزار هکتار زمین آماده واگذاری به جوانان جویای کار استان هرمزگان

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اجرای طرح کشاورزی مهر در استان هرمزگان آغاز شده، اظهار داشت:تاکنون 31 هزار و 536 هکتار اراضی جهت واگذاری به مردم استان شناسایی شده است.

 

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران بندرعباس عزیزی اضافه کرد: هر شخص بیکاری در استان هرمزگان می‌تواند در این طرح ثبت‌نام کند که طبق آن زمین و تسهیلات جهت کشاورزی دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون 31 هزار و 536 هکتار اراضی جهت واگذاری به مردم استان شناسایی شده، افزود: فرمانداران هر شهرستان ماموریت یافته‌اند تا در منطقه خود اراضی مستعد را شناسایی و سپس با آب منطقه‌ای هرمزگان نسبت به تامین آب مورد نیاز اقدام کنند.

عزیزی به هزار هکتار زمین در اراضی زیر دست سد جگین شهرستان جاسک اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی کارهای لازم برای واگذاری این زمین‌ها به جوانان جاسکی انجام شده تا حداکثر کسانی که می‌خواهند واقعا کار کنند از این طرح بهره‌مند شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به هدف از اجرای این طرح افزود:هدف ازاین طرح ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی استان است تا بتوان از حداکثر پتانسیل‌های موجود برای جوانان بومی استفاده کنیم./س

برچسب ها: زمین ، جویای کار ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.