به گزارش
گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت : تعداد خودورهایی که در طول سال از بزرگراه آزادگان عبور می کنند از نظر حجم عبوری بسیارزیاد است ، به همین دلیل زیرسازی و روسازی این معبر باید تحمل تعداد بار و وزن وارده را داشته باشد .
وی با بیان اینکه این مساله در کمیته زیرسازی و روسازی معاونت فنی و عمرانی متشکل از مهندسان مشاور و اساتید دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت افزود : پس از بررسی های صورت گرفته ، مصالح شکسته کوهی برای آسفالت بزرگراه آزادگان بهترین گزینه درنظر گرفته شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان ساخت : مصالح کوهی مناسب در مقابل مصالح رودخانه ای که عموما برای آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد ، درصد شکستگی بالاتری داشته و مقاومت بیشتری در برابر عوامل جوی و میزان بار وارد آمده از خود نشان می دهند و عمر بالاتری خواهند داشت.
حسینی اظهار کرد : تا کنون در مجموع 7 کیلومتر از مسیر 15 کیلومتری بزرگراه آزادگان ، در بخش های مختلف آسفالت شده است./ل