سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

صدور 203 پروانه بهره‌برداری معدن در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: تاکنون 203 فقره پروانه بهره‌برداری معدنی با سرمایه‌گذاری 55 میلیارد تومانی در مازندران صادر شد.

هاشم‌پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به صدور 5 فقره پروانه بهره‌برداری معدنی با میزان سرمایه‌گذاری 16 هزار و 604 میلیون ریال، افزود:برای 32 نفر در 4 ماه نخست امسال در این مدت شغل ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت میزان ذخیره قطعی پروانه بهره‌برداری‌های معدنی صادر شده بیش از 193 میلیون تن و میزان ظرفیت استخراج اسمی آنها 621 هزار تن بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در چهار ماه امسال تعداد دو فقره پروانه اکتشاف و چهار فقره گواهینامه کشف با ذخیره قطعی بیش از 81 میلیون تن و هزینه عملیات یک‌هزار و 7 میلیون ریال صادر شده است.

هاشم‌پور افزود: همچنین سه فقره اجازه برداشت با میزان استخراج اسمی 71 هزار تن نیز دراین مدت صادر شده است.

وی تصریح کرد: میزان ذخیره قطعی پروانه بهره‌برداری‌های معدنی بیش از 638 میلیون تن و میزان استخراج اسمی آنها بیش از 14 میلیون تن است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تعداد 45 فقره پروانه اکتشاف و 28 فقره گواهینامه کشف با تناژ ذخیره 62 میلیون تن و هزینه عملیات بیش از 6 میلیارد ریال در استان وجود دارد./س

برچسب ها: صادر ، پروانه ، صنعت ومعدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.