سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

پیروزی تیم کشتی جوانان ثامن الحجج (ع) در لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور

تیم کشتی جوانان ثامن الحجج(ع) روز گذشته توانست در هفته پنجم دور رفت لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور بر تیم شهدای بابلسر پیروز شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، در این بازی که روز جمعه در محل سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد تیم کشتی جوانان ثامن الحجج(ع) توانست با نتیجه 6 بر 2 حریف خود را پشت سر بگذارد و در هفته پنجم دور رفت این مسابقات در مکان سوم گروه خود قرار گیرد.

بنا بر این گزارش در این مسابقات علی باقری از تیم ثامن الحجج(ع) توانست بر رقیب خود صابر حمزه‌پور در وزن 50 کیلوگرم پیروز شود همچنین سهیل منتظری در وزن 55 کیلوگرم در مقابل علی‌حاج‌آقانیا از تیم شهدای بابلسر تن به شکست داد.

مسعود محمودی در وزن 60 کیلوگرم از تیم ثامن الحجج(ع) بر بهروز حیدری پیروز شد و سعید صالحی در وزن 66 کیلوگرم از این تیمتوانست با پیروزی، حسن ذبیحی را پشت سر گذارد.

همچنین در وزن 74 کیلوگرم مهرپویا حسینی نماینده خراسان رضوی در مقابل حریف خود، حسین الیاسی از تیم شهدای بابلسر، بازی را واگذار کرد.

در وزن 84 کیلوگرم علی رجب زادگان از تیم ثامن الحجج(ع) نیز توانست بر مهدی باباجان تبار پیروز شود.

در وزن 96 کیلوگرم احمد میرزاپور از این تیم بر سید جوادحسینی و در وزن 120 کیلوگرم ناصر دلیر دیگر ورزشکار این تیم بر سید مصطفی مظلومی از تیم شهدای بابلسر غلبه کردند.

گفتنی استحمید قشنگ و قاسم امانی فیلابیمربیان تیم کشتی ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی در این مسابقات هستند. /س

برچسب ها: برد ، کشوری ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.