سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

عکس‌‌ها و ويدئوهاي تبليغاتي، ترافيک را ناخواسته به کاربران تحميل می‌کنند

عکس‌ها و ويدئوهاي تبليغاتي به خصوص در سايت‌هاي خارجي ترافيک را ناخواسته به کاربران تحميل می‌کنند.

یک کارشناس نرم‌افزاردر گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکززنجان گفت:

امروزه پنجره‌ها و عکس‌ها و ويدئوهاي تبليغاتي به خصوص در سايت‌هاي خارجي به يکي از مشکلات اصلي کاربران اينترنت تبديل شده است که ترافيک  را ناخواسته به کاربران تحميل مي‌کنند و بسياري از کاربران از اينکه بايد اين تبليغات نابجا را تحمل کنند بسيار ناراحت هستند.

نیکخواه‌بهرامی افزود: برای آشنایی بیشتر و اشرافیت کامل به این مبحث باید گفت که Pop Up صفحاتي هستند که از طريق يک سايت بدون خواست کاربر باز مي‌شوند که اکثرا کوچک و تبليغاتي هستند.

وی تصریح کرد: PopUp Blocker همانطور که ازاسم آن پیداست برنامه‌اي هست که پاپ آپ‌ها را  بلاک مي‌کند که اينترنت اکسپلورر خود از دارای این آیکن می‌باشد و هر موقع که بلاک اتفاق می‌افتد يک صداي مخصوصي از خود اعلام مي‌کند و يه نوار زرد رنگ هم بالاي صفحه ظاهر ميشود نشانگر بلک شدن آیکن مد نظر می‌باشد.

این کارشناس نرم‌افزار ادامه داد: باید به این نکته توجه کرد که تمام  پاپ آپ‌ها بد نيستند و بعضي از آن‌ها جزو طراحي يه سايت يه شمار می‌آیند و در همین راستا اگر کاربری خواستار آن است که پاپ آپ وی بلاک نشود باید در روی  نوار زرد رنگی که به آن اشاره شد  کليک کند  و گزینهTemporarily Allow PopUps انتخاب کند و اگر شخص خواستار آن است که  در یک  سايت که به طور مداوم با آن سرو کار دارد دیگر شاهد  بلاک  شدن آن صفحات و ویدئوها نباشد باید گزینه Always Allow را انتخاب کند.

نیکخواه بهرامی در ادامه به  غير فعال کردن برنامه‌ مسدود کننده پاپ آپ‌ها از منوی tools اشاره کرد و افزود: کاربر برای غير فعال کردن برنامه‌ مسدود کننده پاپ آپ‌ها باید منوی tools را باز کرده و در قسمت pop-up blocker گزينه turn off را انتخاب کند و اگر از اينترنت با سرعت پائين استفاده مي‌کند، مي‌تواند با غير فعال کردن تصاویر، صداها و يا انيميشن‌هاي به کار گرفته شده در سايت‌هايي که ملاقات مي‌کند به صورت بهينه‌تري از اينترنت خود استفاده کند. گفتنی است تصاوير، انيميشن‌ها  و يا صداها ميزان ترافيک بيشتري از اينترنت کاربر را نسبت به متن در اختيار مي‌گيرد./س

برچسب ها: ترافیک ، عکس ، ویدئو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.