سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

236 میلیارد ریال برای اجرای طرحهای راه در استان سمنان اختصاص یافت

استاندار سمنان از اختصاص 236 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 9 طرح راهسازی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'عباس رهی' افزود: این اعتبارات در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی و بازدید از طرحهای راهسازی این استان اختصاص و ابلاغ شده است.

وی احداث سه تقاطع غیر همسطح را از جمله این طرحها برشمرد و اظهار داشت: برای تقاطع غیر همسطح سرخه 26 میلیارد ریال، تقاطع غیر همسطح درجزین 25 میلیارد ریال و تقاطع غیر همسطح امیریه 25 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی از برنامه دو بانده شدن محور سمنان - فیروزكوه در محدوده استان سمنان خبر داد و افزود: برای اجرای محور گرمسار - فیروزكوه نیز در این سفر 35 میلیارد ریال اعتبار در نظرگرفته شده است.

رهی راههای چاه جام - بیارجمند و نیز كمربند جنوبی دامغان را از دیگر پروژه هایی نام برد كه در این سفر جمعا 60 میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

استاندار سمنان با اشاره به برنامه تعریض و بهسازی محور دامغان - معلمان و نیز احداث جاده دامغان - سرخ كریوه - گلوگاه گفت: برای مسیر دامغان - معلمان 40 میلیارد ریال و برای محور رخ گریوه - گلوگاه نیز 25 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

برخی از این راهها محورهای ارتباطی استان سمنان به مناطق شمالی كشور و نیز استان اصفهان است كه تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی ترافیك و نیز گسترش مسایل اقتصادی منطقه دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.