سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

عملیات پیروزمندانه مرصاد ضربه سنگین و جبران ناپذیری بر منافقان کور دل بود

معاون روابط عمومی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: عملیات پیروز مندانه مرصاد ضربه سنگین و جبران ناپذیری بر منافقان کور دل بود.

 

سردار داود غیاثی راد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراك افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار كامل، منافقین كوردل را در داخل كمین گاه ها گرفتار و ضربات سختی به آنها وارد كردند.

وی بیان كرد: پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به دنیا ثابت كرد كه نیروهای مسلح ایران اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه و پشتیبانی همه جانبه ملت، برای دفاع از كیان اسلامی آماده بوده و هستند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اضافه كرد: عملیات مرصاد روز نابودی دشمنان داخلی و خارجی و روز نبرد مدافعان ایران اسلامی در مقابل متجاوزان بعثی و منافقان است.

سردار غیاثی راد خاطر نشان كرد: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد به گونه ای بود كه ابعاد اثرگذاری آن در رسانه های خارجی و تبلیغات برون مرزی قابل سانسور نبود و زبونی منافقان كوردل به جهانیان ثابت شد.

وی یادآور شد: منافقان هیچگاه درك درستی از ملت ایران و آرمان ها و اهدافشان نداشتند و قبل از حمله به ایران فكر می كردند كه پس از ورود به شهرهای مختلف مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت اما مردم با تمام توان در برابر آنها ایستادند و فرصت پیشروی را از آنها گرفتند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.