سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشیش آمریکایی با «دانته» دختران را اغفال می‌کرد +عکس

این کشیش که به گفته خودش در حال تحقیق روی داستان دوزخ دانته بوده است، مدعی است این کار‌ها را نه برای اغوا کردن دختر بلکه برای تحقیق درباره گناه «شهوت» انجام داده و قصد بدی نداشته است!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، همین چند هفته پیش بود که رسوایی ناشی از اقدامات یک کشیش آمریکایی باعث ایجاد یک جو رسانه ای در این کشور شد. این کشیش با نام فیالا در سال 2008 هنگامی که یک پسر آمریکایی به سن 16 سالگی رسیده بود به بهانه آشنا کردن این پسر با آموزه‌ های مسیحی او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود و این پسر را تهدید می ‌کند که در صورت افشای روابطشان او را خواهد کشت.

اکنون یک کشیش امریکایی به جرم اغوا کردن دختری 14 ساله در جریان مکالمه اینترنتی، توسط پلیس فلوریدا بازداشت شد. برایان جرالد شرینر یکی از مقامات برجسته کلیسای اورلاندو و استاد یکی از دانشگاه‌‌های این شهر متهم است در این مکالمه اینترنتی، دختر نوجوان را به انواع ‌و اقسام ژست‌‌های غیراخلاقی ترغیب کرده است.


این مرد که به گفته خودش در حال تحقیق روی داستان دوزخ دانته بوده است، مدعی است این کار‌ها را نه برای اغوا کردن دختر بلکه برای تحقیق درباره گناه «شهوت» انجام داده و قصد بدی نداشته است!

این کشیش اغواگر ماه گذشته دستگیر شد و تنها پس از بازجویی متوجه شد دختر 14 ساله در اینترنت در واقع یکی از بازرسان ویژه پلیس بوده که مانند یک دختر نوجوان رفتار کرده است.



به رغم این که این مرد تا به این لحظه هرگونه اتهامی را در این‌ باره رد کرده اما پلیس او را متهم دانسته و قرار است تا چند ماه دیگر محاکمه شود اما این کشیش فعلا با قید وثیقه آزاد شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
وقتي از راهي كه خدا قرار داده سرپيچي مي كنند و راه درست را ازدواج كردن مي داند وآنها قبول ندارند نتيجه اش هم اين مي شود