سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جامعه اسلامي و بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام خواستار شدند

برخورد جدی مجامع جهانی با عاملان فجايع ميانمار

جامعه اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام طی بیانیه‌ای کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با عوامل آن شدند.


به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام در بیانیه‌ای کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی مجامع جهانی با عاملان آن شدند.

متن کامل اين بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یک‌بار دیگر اسلام با پرده‌گشایی از دین ستیزان عالم؛ خودش را نمایان ساخت، امروز شاهد قتل‌عام بیش از هزاران مسلمان بی‌دفاع و مظلوم میانمار هستیم، امروز جهان فجیع‌ترین و هولناک‌ترین صحنه‌های تاریخش را ورق خواهد زد‌، امروز بر تارک عرش علیای جهانی دوباره نام اسلام درخشید و نویدبخش جوشش و خروش حق شد، امروز شاهد قتل عام و نسل‌کشی امت پیغمبر (ص) هستیم، وا اسفا به حالتان ای جهانیان؛ اگر در برابر این عمل ننگین سر به زیر افکنید و خروش بی‌امان خود را بر آنها عرضه ندارید.

اما آیا کسی هست که بگوید این سکوت وهم‌آلود و بی‌شرمانه مجامع بین‌الملل حاکی از چیست؟ کجایند آن معاهدات بین‌المللی حقوق بشر؟ کجایند این مدعیان بی‌شرم و نالایق حقوق بشر؟ کجایند این دیو سیرتان به ظاهر مجری حقوق بشر؟ کجایید ای ننگین نام‌های عرصه جهانی؟ ای‌سرسپردگان شیطان کمی گوش فرا دهید و بنگرید پیروزی مومنان نزدیک است و شما را وعید می‌دهیم به آن وقت ... .

ما می‌خواهیم تا این شریکان دزد و رفیقان قافله، یک بار دیگر به بند‌های آن اعلامیه جهانی به اصطلاح حقوق بشریشان نگاه کنند و ببینند که آیا سکوتشان حاکی از این نیست که قوانین حقوق بشر آنها رنگ باخته و ضمانت اجرایی خود را از دست داده‌اند و یا اینکه این قوانین تنها در جهت تحقق اهداف و امیال ضدانسانی و پلیدانه آمریکای ملعون و باطل و غرب تبیین و تصویب شده است.

حال جانیان و مستکبران آمریکا و صهیونیسم و آن دست‌های کثیف پشت پرده این جنایت بزرگ بدانند که این خون‌ها به اذن باری تعالی و با دعای امام زمان(عج) روزی خواهد جوشید و ریشه خصم و استکبار جهانی را از بن خواهد کند؛ و این رسالت دیرینه ماست و این خون‌های جاری گشته، آب حیاتی خواهند بود که درخت تنومند اسلام را آبیاری خواهند کرد.

ما دانشجویان دانشگاه ایلام این ظلم بزرگ را بر نمی‌‌تابیم و این اقدام ضد‌انسانی را محکوم می‌کنیم و برائت و بیزاری خود را از مستکبران جهان اعلام می‌داریم.

به امید روزی که بیاید و جهان را پر از صلح و صفا کند. انشاالله

انتهاي پيام/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.