سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در برنامه شهر قرآن عنوان شد؛

معرفی بخش دارالقرآن الکریم در برنامه شهرقرآن

بخش دارالقرآن بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم اقدام به برگزاری مسابقه تصحيح قرآنی برای علاقمندان كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛سعید تواضع مسئول غرفه سازمان دارالقرآن کریم با حضور درغرفه رادیو قرآن در برنامه شهر قرآن اعلام کرد:  بخش دارالقرآن اين دوره از برای علاقمندان مسابقه تصحيح كلام‌الله مجيد برگزار كرده است.
وی  درخصوص فعالیت های این غرفه در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: نمایشگاه قرآن فرصتی برای ارائه دستاوردهای قرآنی  نهادها و سازمان ها ی کشوراست و سازمان دارالقرآن کریم هم در همین راستا فعالیت های خود را درمعرض دید عموم قرارداده است.
مسئول غرفه دارالقرآن کریم  فعالیت های غرفه در زمینه های مختلف را عنوان کرد و گفت: معرفی نظارت بر چاپ و نشر قرآن  ,معرفی فعالیت های تبلیغی –ترویجی, فعالیت های آموزشی و چگونگی صدورمجوزبرای موسسات و نهادها را از برنامه های این غرفه است.
تواضع تصریح کرد:  در اين بخش يك صفحه از آيات قرآن در اختيار شركت‌كنندگان قرار می‌گيرد و آنها بايد در مدت زمان 10 دقيقه غلط‌های موجود را پيدا كنند.
وی ادامه داد:اين مسابقه روی صفحه مانيتور يا صفحه كاغذ در اختيار شركت‌كنندگان قرار می‌گيرد و آنها بايد از روی صفحه اصلی، غلط‌های موجود در صفحه از جمله غلط‌های املايی، شماره صفحه، شماره سوره و اشتباهات حركتی را پيدا كنند. به شركت كنندگانی كه بتوانند بيشترين اشتباهات را پيدا كنند، جوايزی به رسم يادبود اهداء می‌شود.
مسئول غرفه دارالقرآن کریم افزود:   معرفی انجمن خیرین قرآنی کشور وبرگزاری  مسابقه مفاهیم را از دیگر فعالیت های غرفه دارالقرآن الکریم است.
شایان ذکراست؛برنامه شهرقرآن هرشب ساعت 21 در طول برپایی بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم از 25 تير تا 24 مردادماه از مصلی بزرگ حضرت امام خمينی(ره) برروی آنتن شبکه رادیویی قرآن می رود./ه

برچسب ها: معرفی ، بخش ، دارالقرآن ، الکریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.