سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

ماه رمضان، فرصتی نورانی برای نزدیكی به خداوند متعال است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: ماه رمضان، فرصتی نورانی برای نزدیكی به خداوند متعال است و لازم است از لحظه لحظه آن برای نهادینه شدن فرهنگ دینی در جامعه استفاده كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نكونام، در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به مدیران استان، گفت: ماه رمضان، فرصت نورانی برای نزدیكی به خداوند متعال است و لازم است از لحظه لحظه آن برای نهادینه شدن فرهنگ دینی در جامعه استفاده كرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد افزود: با بیان و تفسیر روشن آیات الهی و ادعیه شریفه، و تبیین اهمیت و جایگاه والای ماه مبارک رمضان، می توان مردم را برای استفاده هر چه بیشتر از فضایل این ماه آماده تر كرد.  

امام جمعه شهركرد در ادامه، با قرائت فرازهایی از خطبه شعبانیه پیامبر گرامی اسلام (ص)، اظهار داشت: ورع، یا پرهیز از محرمات و گناهان، از برترین اعمال در این ماه است و داشتن سلامت دینی، پایداری و بصیرت در زندگی نیز، از لوازم رستگاری و عاقبت به خیری انسان می باشد.

حجت الاسلام نكونام در پایان، پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی را فرصت خدمت به مردم عنوان كرد و از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست؛ از این فرصت مغتنم برای ذخیره توشه اخروی استفاده كنند.  
وی تصریح كرد: مدیران دستگاه های اجرایی، هر خدمتی به مردم كنند، این خدمت به نام اسلام و دین نوشته می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.