سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی؛

حمایت خود را از فارغ‏ التحصیلان دوره‏ های طلا و جواهر رودهن اعلام کرد

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حمایت خود را از فارغ‏ التحصیلان دوره‏ های طلا و جواهر رودهن اعلام کرد.

محمد حسن صالحی‏ مرام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به یک هزار دانش ‏آموخته رشته ‏های مختلف طلا و جواهر به همت متولیان امر آموزش دیده ‏اند.

وی تصریح کرد: البته زمانی می ‏توان این حرفه ‏آموزان را صنعتگری هنرمند خواند که در عمل این توانایی خود را اثبات کنند.

صالحی‏ مرام اضافه کرد: مجموعه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای موضوع اشتغال این دانش‏ آموختگان وظایف حمایتی خود را فراموش نمی‏ کند.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: از این رو، آنها را برای دریافت تسهیلات مالی به بانک ‏های عامل در راستای توسعه کار آفرینی در منطقه معرفی می‏ کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 100 درصد طرح ‏های صنایع دستی کشور توسط بخش خصوصی انجام می ‏شود.

صالحی ‏مرام ادامه داد: در اختیار گرفتن همه طرح‏ های عملیاتی صنایع دستی کشور در تملک بخش خصوصی مصداق بارز اجرای اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و افتخاری بزرگ برای مجموعه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور شمرده می‏ شود.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: خوشبختانه در تداوم این مهم مشکل خاصی وجود ندارد و همچنان برای ارتقای آن تلاش می ‏کنیم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.