سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلانتر 118 ستارخان:

سارق لوازم داخلي خودرو در طرح ايست و بازرسي دستگير شد

سرهنگ بشتام ظهر امروز از دستگيري يک سارق لوازم داخلي خودرو دقايقي پس از سرقت در طرح ايست و بازرسي خبر داد.



به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  سرهنگ شهريار بشتام، رييس کلانتري 118 ستارخان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس، ضمن اشاره به دستگيري يک سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده ستارخان، از نحوه دستگيري اين متهم سخن گفت.

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" شب گذشته ماموران گشت کلانتري اين يگان هنگام گشتزني در محدوده ستارخان و فرعي هاي منتهي به آن بودند که متوجه رفتارهاي مشکوک فردي در تاريکي شب در يکي از خيابان هاي خلوت اين محدوده شدند که براي بررسي موضوع بدون جلب توجه به آنها نزديک شدند.

سرهنگ بشتام افزود:" با توجه به سرقت هاي اخير محتويات و لوازم خودرو ها در طول خيابان ستارخان و فرعي هاي منتهي ظن ماموران به اين موضوع که رفت که مرد که در حال کلنجار رفتن در داخل يک خودروي سواري است، بايد از سارقان لوازم داخلي خودرو باشد که با استفاده از تاريکي شب در حال ارتکاب جرم است.

وي ادامه داد:" وقتي ماموران به اين خودرو نزديک شدند متهم که ظاهرا از قبل متوجه حضور ماموران شده بود، از خودرو پياده شده و با موتورسيکلتي که کناري پارک کرده بود، از محل متواري شد.

کلانتر 118 اضافه کرد:" بلافاصله اين سارق تحت تعقيب قرار گرفت و با توجه به اينکه محله مذکور داراي کوچه ها و خيابان هاي فرعي زيادي داشت، ضمن هماهنگي با ماموران گشت انتظامي کلانتري طرح مهار و ايست و بازرسي انجام شده که طي آن دقايقي بعد اين متهم بازداشت و در حالي که ترسيده بود، به همراه اموال مسروقه به کلانتري منتقل شد تا در خصوص ارتکاب جرايم خود توضيح بدهد.

وي اظهار داشت:" متهم که "مرتضي" نام داشت، در جريان بازجويي ها، اقرار کرد که نيمه شب ها با موتورسيکلتش به محل هاي خلوت شمال و شمال غرب مراجعه کرده و پس از شناسايي خودروهايي که لوازم داخلي در آنها به جا مانده است، اقدام به سرقت مي کند.

گفتني است، در بازرسي از وسايل متهم نيز تعدادي لوازم داخلي خودرو، سه دستگاه راديو پخش، 2 عدد کنترل، هارد کامپيوتر، باتري لب تاب و آلات سرقت کشف و ضبط شد که پس از تکميل پرونده متهم براي تحقيقات بيشتر به پايگاه دوم پليس آگاهي منتقل شد.
برچسب ها: سارق ، لوازم ، خودرو ، طرح ، ایست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.