سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

250 تن مرغ روزانه در خوزستان توزیع می شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: روزانه 250 تن مرغ در محل های تعیین شده عرضه مستقیم كالا در این استان توزیع می شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، ' امیر حسین نظری' اظهار داشت: در حال حاضر مرغ كشتار روز با قیمت پنجاه هزار ریال و مرغ منجمد داخلی با قیمت پنجاه و سه هزار در محل های ع ضه مستقیم كالا در سراسر استان توزیع می شود.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای كاهش قیمت در استان عنوان كرد: متاسفانه در حال حاضر در برخی فروشگاه های سطح استان مرغ به صورت آزاد به فروش می رسد كه با عرضه مرغ در محل های پیش بینی شده و به طور مستقیم، امید است شاهد كاهش قیمت ها و تنظیم نهایی این كالا باشیم.

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان با اشاره به آغاز ماه مبارك رمضان ادامه داد:با توجه به آغاز این ماه و افزایش تقاضای مردم برای مرغ، همین امر خود بر افزایش قیمت ها در بازار تاثیر گذار بوده است.

نظری با تاكید بر اینكه روند عرضه مرغ در استان ادامه خواهد داشت: از مردم تقاضا كرد در حد نیاز خود نسبت به خریداری مرغ از محل های عرضه مستقیم كالا اقدام كنند.

وی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر با وجود افزایش قیمت ها نرخ عرضه مرغ در خوزستان از دیگر استان های همجوار پایین تر است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تنظیم بازار كالاهای اساسی مردم در سطح استان گفت: در این راستا نمایشگاه های عرضه مستقیم كالا به منظور تامین اقلام خوراكی و مصرفی مردم همزمان با ماه مبارك رمضان در سطح استان دایر شده است.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان افزود: بر همین اساس و در راستای تامین كالاهای مصرفی و تسهیل كار تهیه نیازهای شهروندان، این نمایشگاه ها در سطح شهرستان های استان برای ارائه خدمات به مردم در حال برگزاری است./س
برچسب ها: توزیع ، مرغ ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.