سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير فدراسيون بوكس ؛

مشت زنانمان در قرعه سنگيني قرار گرفتند

همايون اردلان گفت: مشت زنان المپيكي كشورمان در سي امين دوره بازيهاي المپيك 2012 لندن در قرعه بسيار سنگين و دشواري قرار گرفتند و مبارزات سختي را بر روي رينگ خواهد داشت.

همايون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، بيان داشت : با توجه به قرعه كشي كه شب گذشته جمعه 16 مرداد ماه از سوي مسئولان برگزاري مسابقات بوكس المپيك صورت گرفته 4 مشت زن المپيكي كشورمان حريفان خود را شناختند كه در اين قرعه كشي مشت زنانمان در يك قرعه بسيار سنگيني قرار گرفتند و بايد با بوكسورهاي كشورهاي صاحب نام بوكس به مبارزه بپردازند.

وي در ادامه افزود: مشت زنان كشورهاي كوبا ، كلمبيا ، اسپانيا و ونزوئلا در قرعه بوكسورهايمان نشان از مبارزه سنگين و دشوار براي ماست.

وي افزود: به هر حال مشت زنان كشورمان از لحاظ آمادگي كمتر از رقباي خود نيستند و مي توانند با آمادگي كامل جسمي و روحي كه دارند نمايش خوبي را بر وري رينگ مسابقات از خود به نمايش بگذارند و ما از صميم قلب براي موفقيت آنان دعا مي كنيم.

اردلان اظهار داشت: در اولين مسابقه كاروان ورزشي بوكس كشورمان در بازيهاي المپيك عصر فردا ساعت 19:30 دقيقه به وقت تهران امين قاسم پور به مصاف گابريل ماتسترپرز بوكسور ونزوئلا خواهد رفت.

وي افزود: اميدوارم قاسم پور با مبارزه مطلوب و زيباي خود در رينگ مسابقات شايستگي خود را به جهانيان ثابت كند و به دور دوم راه يابد./ق

برچسب ها: بوکس ، فدراسیون ، اردلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.