سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثروت جمال مبارک بالغ بر 71ميليارد دلار اعلام شد

بر اساس گزارش سرويس امنيتي و اطلاعاتي مصر، نتيجه تحقيقات درباره ثروت خانواده مبارک نشان مي دهد جمال مبارک فرزند حسني مبارک تنها در کشور سوييس 71 ميليارد دلار سرمايه دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الاهرام ، اين گزارش که سرويس اطلاعاتي مصر منتشر کرده و به دستور دادستاني کل مصر به پرونده اتهامي فرزندان مبارک در موضوع کسب اموال نامشروع اضافه شده است به برخي از اطلاعات ارسال شده به سرويس اطلاعاتي مصر اشاره مي کند و مي افزايد:  بر اساس اين اطلاعات جمال مبارک زماني که در بانک مرکزي مصر فعاليت مي کرد 57 تن طلا را که پشتوانه بانک مرکزي بود به حساب شخصي اش در آمريکا منتقل کرد و سرمايه اش تنها در دو بانک  يو بي اس و اي سي ام سوييس 71 ميليارد دلار است.
در ادامه گزارش به موارد متعددي از سرمايه هاي جمال از جمله چند شماره حساب سري اش در بانک الاهلي مصر و مبلغ وديعه موجود در آن اشاره شد و آمده است:‌ برخي از حساب هاي ارزي اش حدود نيم ميليون دلار و برخي از حساب هاي وجه رايج کشوري اش حدود 50 ميليون ليره وديعه را در خود جاي داده بود.
بر اساس اين گزارش يکي از روش هاي کسب درآمد جمال مبارک دريافت پاداش هاي سالانه از برخي شرکت ها بوده است.
در بخش ديگري از گزارش نيز به ثروت علاء مبارک پسر بزرگ تر حسني مبارک اشاره شد و آمده است سرمايه هاي علاء مبارک در در شهرهاي لوس آنجلس، واشنگتن و نيويورک آمريکا حدود 8 ميليارد دلار است و نوع دارايي اش نيز املاک با قيمت 2 ميليارد دلار در خيابان روديودرايو منهتن يکي از گران ترين خيابان هاي جهان در نيويورک، دو هواپيماي شخصي و يک قايق سلطنتي به ارزش 60ميليون يورو است.
در ادامه گزارش اطلاعاتي از اموال علاء در بانک هاي سوييس و حساب هاي شخصي اش در بانک الاهلي مصر منتشر شد و از فريب سرمايه گذاران و سوء استفاده از جايگاهش در بازار بورس به عنوان برخي از راهکارهاي او براي اندوختن ثروت ياد شد.
برچسب ها: جمال ، ثروت ، دلار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.