سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

توسعه ورزش در ارتقای آمادگی روحی و جسمی پلیس نقش به سزایی دارد

فرمانده انتظامی استان مركزی گفت: توسعه ورزش در ارتقای آمادگی روحی و جسمی نیروهای مسلح به خصوص ماموران انتظامی نقش به سزایی دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، سرهنگ ملكی در دیدار با مدیركل ورزش و جوانان استان مركزی در اراك افزود: ورزش كردن برای قشرهای مختلف مردم به خصوص جوانان و نیروهای مسلح امری ضروری است.

وی گفت : نیروهای پلیس به لحاظ ماموریت های محوله و وظایف سازمانی نیازمند برخورداری از آمادگی كامل جسمانی هستند بنابراین تعامل این نیرو با اداره ورزش و جوانان به تحقق این مهم كمك می كند.

فرمانده انتظامی استان مركزی اضافه كرد: این فرماندهی برای رشد و توسعه ورزش پرسنل با حمایت و همكاری اداره كل ورزش و جوانان استان مركزی آمادگی كامل دارد.

مدیركل ورزش و جوانان استان مركزی نیز در این دیدار گفت: ایجاد و تقویت روحیه نشاط و شادابی در قشر های مختلف مردم با هدف ارتقا سطح سلامتی جامعه مهم ترین برنامه های این اداره كل است.

ملكی افزود: اداره كل ورزش وجوانان با بهره مندی از كارشناسان مجرب ورزشی در راستای همكاری همه جانبه با سایر ادارات و نهادها آمادگی كامل دارد.

وی گفت : ورزش در جامعه اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار است و به همین منظور باید برای ورود ورزش به زندگی روزانه مردم فرهنگ سازی و تعامل بین بخشی تقویت شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.