سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست زمین در خیابان مولوی

شکستگی لوله اصلی آب منجر به نشست زمین در خیابان مولوی و هم چنین نگرانی ساکنین و کسبه محل شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با اقدام به موقع عوامل شهرداری و شرکت آب و فاضلاب در ترمیم محل فرو نشست خیابان از بروز هر گونه حادثه و وارد آمدن خسارت جلوگیری شد.
 به دنبال وقوع این حادثه کسبه محل در تماس با سامانه 125 از آتش نشانی درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران هم بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 67 را روز گذشته به محل حادثه در تقاطع وحدت اسلامی اعزام کرد.
به گفته اکبر اکبری افسرآماده منطقه یک آتش نشانی تهران، بر اثر این حادثه بخشی از آسفالت خیابان به وسعت 50 متر مربع و عمق 6 مترنشست کرد و هم چنین ترک های در سطح خیابان و پیاده رو ایجاد شد.
وی افزود: فروکش خیابان از دو روز گذشته شروع شد هر ساعت بر وسعت آن نیز افزوده می شد به طوری که ترک خوردگی ها حتی تا پیاده رو و مقابل سه مغازه ادامه پیدا کرد که این وضعیت سبب نگرانی کسبه و اهالی محل شد.
اکبری تصریح کرد: آتش نشانان با ایمن سازی و کشیدن نوار هشدار دهنده در اطراف محل حادثه از تردد خودرو ها و رهگذران جلوگیری کردند.
این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به احتمال ترکیدگی لوله های آب در زیر آسفالت خیابان تاکید کرد: هم اکنون عوامل شهرداری با استفاده از بیل مکانیکی سرگرم ترمیم محل نشست خیابان و نیز پر کردن گودال ایجاد شده هستند./ف
برچسب ها: نشست ، زمین ، مولوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.